Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ninne1 schreef:belle_boef schreef:Meedenker.
Als je moest kiezen tussen de ionic of de reputex welke kies je?
Mijn inziens zijn ze namelijk zo goed als gelijk. Graag julie mening hierover. Ik heb besloten om een deken aan te schaffen.
Mijn fedimax fleecedeken is echt te groot voor mijn merrie dus die gaat in de verkoop. Jammer maar nu gebruik ik hem ook niet :/
Ik heb de Recuptex, ben er helemaal fan van, alleen is de pasvorm helaas niet zo optimaal voor mijn paard. Maar ik heb hem niet dag en nacht op. Alleen voor en na het rijden.
Roosyes schreef:Zelf slaap ik met een fedimax onderlap onder mijn laken. Pas dacht ik, ik doe hem eronder uit volgens mij zit het tussen mijn oren. Met werken dacht ik hè wat voelen mijn schouders weer stram. Thuis dacht ik oh ja natuurlijk, lap er weer onder spierknopen weer weg.
ninne1 schreef:belle_boef schreef:Meedenker.
Als je moest kiezen tussen de ionic of de reputex welke kies je?
Mijn inziens zijn ze namelijk zo goed als gelijk. Graag julie mening hierover. Ik heb besloten om een deken aan te schaffen.
Mijn fedimax fleecedeken is echt te groot voor mijn merrie dus die gaat in de verkoop. Jammer maar nu gebruik ik hem ook niet :/
Ik heb de Recuptex, ben er helemaal fan van, alleen is de pasvorm helaas niet zo optimaal voor mijn paard. Maar ik heb hem niet dag en nacht op. Alleen voor en na het rijden.