Nammie schreef:ohjajoh6 schreef:Ik gebruik ook die van de welkoop ook de gries van 20 kg voor nog geen 15 euro en ben er zeer tevreden over, was ik ook over de chelaat van PN maar die vinden ze toch vies en 10x zo duur...
Ik ben sinds gisteren over gegaan naar een kwart tabletje, na ongeveer 3 weken 1/8e tablet. Vind haar zo bozig blijven. Om mij vandaag gewoon even (5 min. ofzo) soort van niet te herkennen? Schrok gewoon meerdere keren terug als ik haar aan mijn hand wilde laten snuffelen, pfff, nou dan heb je mij aan het janken hoor...
Heel herkenbaar dit gedrag!
Fik reageerde boos op ons , maar ook op de andere paarden.
Achteraf kan ik zeggen dat 12 weken na de start van prascend zijn gedrag weer stabiliseerde , en hij weer het rustige ''aardse'' paard werd.
Phoe, fijn dat je me dit nog even laat weten, want het is bij MiniMe exact hetzelfde, is echt een nijdig kreng naar Lona toe, maar goddank blijft die heel relaxed naar die kleine toe, die heeft het volgens mij helemaal door ook. En je weet dat je geduld moet hebben, maar toch is het effe fijn om die bevestiging te lezen, dat het met geduld ook wel weer goed komt...