Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Omdat Desert het waard is:
06-06-2014/ 06-06-2015
I won't give up on us, even if the skies get rough
I'm giving you all my love, I'm still looking up
[ Afbeelding ]
When I look into your eyes, it's like watching the night sky
Or a beautiful sunrise, well there's so much they hold
And just like them old stars, I see that you've come so far
To be right where you are, how old is your soul
(Jason Mraz)
[ Afbeelding ]
Lieve Desert,
1 jaar al zonder jou, een jaar van vallen, opstaan en weer doorgaan. de tijd vliegt voorbij, heel veel dingen gebeurd met hoogte en veel dieptepunten, maar iedere keer probeer ik er sterker eruit te komen.
Heel veel zorgen om jouw dochter, mijn allesje Kaylee die een beetje jou achterna gaat en wat mis ik je dan liefje mijn spiegel. Maar we puzzelen verder nu ik met Kaylee, maar toch samen met jou op de achtergrond wetend als steun.
[ Afbeelding ]
Ik doe mijn best maar eerlijk ik ben ook ergens mijn gevoel een beetje verloren afgelopen jaar, dat muurtje he over vertrouwen en gevoel waar wij samen last van hadden en zo aan gewerkt hebben en ook zat ik vol woede ,machteloosheid, oneerlijkheid en vragen dat na ons gepuzzel, we samen zo ver zijn gekomen tegen beter weten in, alle artsen stonden paf, we wilden je nog zo graag een veulen gunnen en alles ging goed en wat was je trots als ubermama toen je drachtig was en toch ineens ging alles fout en kwam dat besluit en die was nodig en welbewust uit liefde en respect voor jou genomen ,maar ook al was het nodig ik vind het af en toe nog steeds verd*md oneerlijk.
En ineens was daar nog de twijfel, heb ik er wel goed aan gedaan? Had ik toch niet verder moeten kijken ,puzzelen, waar is het fout gegaan?
Toen heb ik een reading aangevraagd over jou en echt Desert je had mij niet beter kunnen helpen dat er veel meer is dan iedereen denkt, ik had mijn vragen zorgvuldig gesteld en je hebt antwoorden gegeven die niemand kon weten.
Jouw reading is best privé maar ik ga er voor de meelezers hier die ons jaren gesteund hebben wat citaten er uit halen, dat is ook wat jij gewild zou hebben al kunnen we maar samen toch nog iemand helpen …..en een boodschap uitdragen hoe het ook kan…..
Want ondanks al het verdriet, ik zou ieder moment met jou weer zo over doen, zonder enige twijfel en wat is het mooi om zo’n pure, liefdevolle band gehad te hebben, wat wij hadden is bijna niet te bevatten en ik koester het met heel mijn hart en ziel…..![]()
citaten uit de reading door Claudia staan schuin gedrukt:
Desert laat me zien de eerste keer dat je haar benaderde, ze stond toen nog bij de andere mensen. Zo anders dan ze gewend was. Je benaderde haar heel voorzichtig en er zat zoveel gevoel in, als ze er aan denkt, word ze nog emotioneel. Het voelde alsof je al helemaal verliefd was op haar. Zij was het, die je wilde hebben.
Dat voelde zo mooi. Je hebt haar voorzichtig geaaid en dat voelde fijn.
Een stukje over haar verleden:
Desert is een gevoelig paard en vind het niet fijn als je maar wat met haar doet, als het zijnde dat het speelgoed is. Ze vond dat moeilijk, dat ze geen stem had en dat er niet naar haar gekeken werd, in de zin, wat zij belangrijk en leuk en prettig vond. Dat vond ze zo raar, dat mensen met je omgaan als een soort ding en geen idee hebben dat je als paard ook gevoel hebt, dat is wat haar emotioneel maakt. Ze heeft heel erg een muur opgetrokken, uit zelfbescherming.
Ze kan het niet begrijpen hoe dom mensen zijn.
Ze vind het niet fijn om over deze tijd te praten, maar ze vind het wel fijn dat ze het nu kan uiten en dat ze weet dat niet alle mensen zo zijn. Het heeft even geduurd voor ze jou volledig vertrouwde, al voelde ze wel gelijk dat het goed zat, maar omdat ze zo haar gevoel had uit geschakeld, was dat best moeilijk om zich weer open te stellen.
Desert wilde stabiele kinderen op de wereld zetten, omdat ze wist dat niet alle mensen snappen hoe het werkt met paarden. Desert vond het fijn dat ze ook de ruimte kreeg om haar veulens goed op te voeden bij jullie.
Desert is blij dat ze zichzelf kon zijn en dat jullie haar accepteerde en dat ze zichzelf mocht zijn en dat er rekening met haar gehouden werd en niet gekeken werd naar wat jullie belangrijk vonden. Dat is wat ze het meest waardeert en dat jullie dat op andere mensen overdragen.
Daar maakt ze een buiging voor. (en dat is de reden dat ik zo openhartig ben in dit topic)
Desert is blij dat ze bij jou terecht is gekomen.
De band met Sandra was goed, we hebben veel van elkaar geleerd. Desert vind het knap dat je met haar eigen wijsheid om kon gaan. Ze bedoelt dat ze letterlijk wijs was, dus haar eigen wijsheid had.
Desert zegt dat je al een paar dagen had beslist om haar te laten gaan, voordat het daadwerkelijk gebeurde. Je hebt echt bewust afscheid genomen en haar extra verwend. Desert laat me voelen dat je je emoties onder controle had en dat het een mooie paar dagen waren. Desert heeft dat erg gewaardeerd en ziet het als een blijk van waardering naar haar toe. Dat heeft het afscheid voor haar makkelijker gemaakt, omdat er een vredig gevoel hing en dat het een weloverwogen keus was en er geen andere keus was. Dat maakt het verdriet er niet minder om, maar zo bewust afscheid nemen is een heel mooi gebaar wat je kon maken naar Desert toe.
Desert wist het al dat het ging gebeuren en hoe fijn is het dan dat het zo vredig en liefdevol ging. Ze laat me een traan uit haar ooghoek zien rollen. Dat is van ontroering. Ze is jullie dankbaar.
[ Afbeelding ]
Desert zegt dat je op een bepaald veulentje/paard moet letten. Ik heb geen idee wat ze daarmee bedoelt.
Extra zorg zegt ze.
Komt goed, maar extra zorg???
Ze laat me steeds vleugels zien, ook daar laat ze me in het ongewisse. Hopelijk begrijp jij wat ze bedoelt.
De extra zorgen snappen we nu allemaal met Kaylee en wat niemand kon weten, de ongeboren liefdesbabe van haar en Wynn voordat ze ging heb ik gezegd met ons afscheid dat zij voor altijd haar veulen bij zich zou hebben, maar wel een veulen met vleugels......
[ Afbeelding ]
Ik weet het, het was een lang verhaal maar ik hoop dat mijn strijd, gepuzzel,openhartigheid en de liefde die Desert en ik deelden toch bij een hoop mensen de ogen hebben geopend dat het ook anders kan.
Dank jullie wel voor alle steun en vriendschap namens mij en mijn spiegel!!!![]()
![]()
Ook een buiging voor jullie
![]()
Dan nog 1 keer het filmpje met dank voor het maken aan Romy van Beek(Ymor) en met I won’t give up van Jason Mraz, geluid hard en kijken en genieten maar…..
[ [url=/https://www.youtube.com/watch?v=7UANfsNuWCM]Video[/url] ]