Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarolShadow schreef:ik ben niet zo'n belheld, i.v.m. mijn gehoor.
Weten jullie trouwens wat alles daadwerkelijk inhoudt?
Zoals ruwe eiwit, as en het hele zooitje?
HanneRonja schreef:Ik wil dit jaar voor een Boett gaan. Heb inmiddels wat speurwerk gedaan en ben tot nu toe 3 nederlandse webshops tegen gekomen die ze verkopen. Ik kijk nu even naar maat 7: Paardendrogist 239 euro,
Atorka (ijslandershop) 220 euro
Divoza (gaat maar tot maat 6???) 259 euro!!!
Dus tot nu toe de Atorka op nr 1 qua prijs.
Nu nog de maat bepalen, daar heb ik jullie gebruikservaringen voor nodig. Ik heb een tinker, 163 hoog, en dus wat breder dan een gemiddeld paard zegmaar. Hier tinkers met ZE? Welke maat is goed? Hebben jullie foto's?
Deze deken had ik vorig jaar. (Everline) Prima deken, goede pasvorm alleen dunne stof en weidemaatjes die haar even een hapje gaven trokken er zo een winkelhaak of gat in. Hopelijk is de Boett wat steviger!!
(Als ik dingen vraag waarvan de antwoorden al ergens staan verwijs me dan door ok!?)
deedee19 schreef:HanneRonja schreef:Ik wil dit jaar voor een Boett gaan. Heb inmiddels wat speurwerk gedaan en ben tot nu toe 3 nederlandse webshops tegen gekomen die ze verkopen. Ik kijk nu even naar maat 7: Paardendrogist 239 euro,
Atorka (ijslandershop) 220 euro
Divoza (gaat maar tot maat 6???) 259 euro!!!
Dus tot nu toe de Atorka op nr 1 qua prijs.
Nu nog de maat bepalen, daar heb ik jullie gebruikservaringen voor nodig. Ik heb een tinker, 163 hoog, en dus wat breder dan een gemiddeld paard zegmaar. Hier tinkers met ZE? Welke maat is goed? Hebben jullie foto's?
Deze deken had ik vorig jaar. (Everline) Prima deken, goede pasvorm alleen dunne stof en weidemaatjes die haar even een hapje gaven trokken er zo een winkelhaak of gat in. Hopelijk is de Boett wat steviger!!
(Even de foto weg gehaald)
(Als ik dingen vraag waarvan de antwoorden al ergens staan verwijs me dan door ok!?)
Heb je dat flapje over de oren er zelf aan gemaakt? Met wat voor een stof? Ik wil zoiets op mijn halsdeken van ivanhoe laten maken namelijk.
Muzefee schreef:Mijn pony schuurt nog altijd in d'r staart, we smeren het in, is wel rustiger, maar nieuw haar groeit nog net niet.Denk binnenkort tóch maar de DA erbij om te vragen of die iets typerends ziet om een oorzaak vast te stellen.
Citaat:Om even op één lijn te komen: voordroog is kuilgras of iets anders? ....
Logisch dat je paard daar dikker van wordt, daar zitten véél en véél meer voedingsstoffen in (dus ook suikers/eiwitten).. mijn paard mag het dan ook alleen van de buren ruiken, zelf krijgt ie tweede oogst weidehooi..
ellepel schreef:Muzefee schreef:Mijn pony schuurt nog altijd in d'r staart, we smeren het in, is wel rustiger, maar nieuw haar groeit nog net niet.Denk binnenkort tóch maar de DA erbij om te vragen of die iets typerends ziet om een oorzaak vast te stellen.
nu nog?
zou idd de veearts maar es vragen,want nu nog zomereczeem?dan kan het haast geen zomereczeem zijn maar dan is het wintereczeem.ben wel benieuwd wat daar uit komt.