pfffff oliebol zeg . en dat jij dit allemaal mee moet maken of je nog niet genoeg mee maakt .maar zielig voor het paard zeg .pfff moet er niet aan denken
hoi, lees al tijden mee en dan nu maar een account aangevraagd. Ik vind dat wat je doet voor dit paard echt geweldig, ga vooral zo door en laat je niettegen houden, die laatste foto`s zeggen wat mij betreft genoeg!
Nou PVD petje af hoor! heb beide topic global gelezen, over al dat gedoe heen gelezen en ik vind het echt super wat je doet voor Canjer! Ga zo door en samen komen jullie er wel! Blijf het wel en wee van Canjer en jou zeker volgend! Ook de andere meiden: Toppie hoor!!!!
zo zie een heel positief bericht van de waarzegster.. dat hadden wij je ook wel kunnen vertellen dat canjer verliefd op je is en niet meer weg wil, de foto's die je pas plaatset spraken boekdelen. wat goed dat jij die arme fjord hebt weten te helpen. het zijn de mindere dingen maar het had anders af kunnen lopen. nu is ze vredig ingeslapen.
nou pvd je hebt weer gedaan wat je kon om het paard te helpen, helaas heeft deze het niet gered. Zou wel super zijn als je canjer weer echt in de buurt krijgt!