Topic voor de oudjes deel 2.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:14

Ja hopelijk kun je op de fiets!

Vandaag wel bevroren waterbakken die ik bijna niet open kreeg,zat echt wel flinke laag in :j
Het was hier bij mij buiten -5,maar ik woon in de stad,dus gok dat het bij de paarden wel veel kouder was.
Maar die doen het hartstikke goed nu.

Queelens, klinkt goed,dat herstel gaat mooi vlot!

marleen_88

Re: Topic voor de oudjes deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:18

Fijn Queelens!

Hier voelde het vooral heel koud, gure kou. :brr:

Lekker hoor Dubbelfun.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:59

Wat een heerlijk weer is het ineens; bijna geen wind (iig niet koud) en een lekker zonnetje. Dus de dames maar de jassen uit gedaan en na het uitmesten met Boon een wandeltje gedaan. Ik ben ongeveer alle honden uit de buurt tegen gekomen; aan de lijn, blaffend achter het hek of onzichtbaar achter een haag.
Vooral die laatste werd Boon wel wat wakkerder van en toen ze niet reageerde op mijn 'rustig' maar bleef drammen heb ik haar even herinnerd aan de molenwiek-methode. Dat hielp 8-)
Haar grote 'vriend' Cody (heet nu Breezer) stond in de wei en kwam naar het hek, maar ze was niet in de mood en de oren spraken boekdelen :D
Eenmaal op gehoorsafstand van Jasmijn deed die een heel hoog hinnikje en Boon deed een murmeltje terug <3

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:26

Pffff wrijf het er maar in, het is hier spekglad, alle paarden staan binnen want de honden blijven al niet eens rechtop staan buiten. Dus dat is geen doen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:34

Dat is idd wel link, hopelijk is het ook daar snel weg... al hoorde ik op het nieuws vanochtend dat er later op de dag weer wat regen die kant op kan trekken en je dan weer last krijgt van die ongein.

Voor een vrolijker noot... wat krijg je als je je vaat (vers uit de vaatwas natuurlijk) op een dienblad vervoerd die (bleek naderhand) met plakband aan elkaar zit....

een bende :+

Afbeelding

Dit is wat er nog heel was

Afbeelding

Ik ben wel blij dat mijn favo theemok (die hoge) en mijn maatbeker waar ik 's ochtends altijd mijn muesli uit eet nog heel zijn.
Én ik krijg de komende tijd vast héél véél geluk... :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 40 min geleden

Wat een gladde zooi bij jullie in het noorden. Alles goed gekomen?

Wat balen Dubbelfun.

Sakyr blijft onder de 250 met hals staan, hij is toch comfortabeler met deze deken dan de Smartex Medium.