Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:ohjajoh6 schreef:Ik gebruik ook die van de welkoop ook de gries van 20 kg voor nog geen 15 euro en ben er zeer tevreden over, was ik ook over de chelaat van PN maar die vinden ze toch vies en 10x zo duur...
Ik ben sinds gisteren over gegaan naar een kwart tabletje, na ongeveer 3 weken 1/8e tablet. Vind haar zo bozig blijven. Om mij vandaag gewoon even (5 min. ofzo) soort van niet te herkennen? Schrok gewoon meerdere keren terug als ik haar aan mijn hand wilde laten snuffelen, pfff, nou dan heb je mij aan het janken hoor...
mijn paard kreeg ook pas na twee weken een soort van bijwerking.Net toen ik dacht dat hij ze niet ging krijgen.Ook wat schrikkerig.Niet boos gelukkig.Hij is altijd wel vrolijk.
Komt wel goed hoor!
Ben ook op zoek naar magnesium.Hij krijgt nu pillen van mij.Wij delen alles samen![]()
Maar die zijn wat prijzig.![]()
Maar dat is hier niet echt makkelijk te krijgen.Dus maar een likblok gekocht met magnesium.Hij likt niet maar neemt er happen uit.Ook maar even in de gaten houden dus.
Heb wel vrienden die naar frankrijk komen met een bus.Misschien eens vragen ...zit er een welkoop in Nijkerk?
ohjajoh6 schreef:Ik gebruik ook die van de welkoop ook de gries van 20 kg voor nog geen 15 euro en ben er zeer tevreden over, was ik ook over de chelaat van PN maar die vinden ze toch vies en 10x zo duur...
Ik ben sinds gisteren over gegaan naar een kwart tabletje, na ongeveer 3 weken 1/8e tablet. Vind haar zo bozig blijven. Om mij vandaag gewoon even (5 min. ofzo) soort van niet te herkennen? Schrok gewoon meerdere keren terug als ik haar aan mijn hand wilde laten snuffelen, pfff, nou dan heb je mij aan het janken hoor...
bel91 schreef:Ik denk niet dat het kunstmest is want het was duidelijk voor koeien dat stond er namelijk op enhij vroeg mij de magnesium voor koeien die jezoekt
Het lijkt een beetje op zand en is lichtbruinig
Welke kleur is die van jullie dan?
Jannepauli schreef:bel91 schreef:Ik denk niet dat het kunstmest is want het was duidelijk voor koeien dat stond er namelijk op enhij vroeg mij de magnesium voor koeien die jezoekt
Het lijkt een beetje op zand en is lichtbruinig
Welke kleur is die van jullie dan?
De link staat i n mijn eerdere post: aanklikken en dan de PDF openen.
Nammie schreef:Kale bietenpulp[speedibeet] vinden sommige paarden niet te pruimen , maar Zupa vinden ze over het algemeen heerlijk!
Das ook bietenpulp ,maar er zitten wiessencops doorheen , met wat lijnzaad.
Kun je natuurlijk ook zelf samenstellen , als je geen Zupa kan krijgen.
Ik zou dan wel wat zemelen erbij voeren , ivm de calcium/fosfor verhouding.
Hier kan je je paard vrijwel onbeperkt van laten eten.
Mocht hij toch zijn neus optrekken voor de bietenpulp , dan alleen wiessencops .
Ik ben nog geen paard tegen gekomen die dat niet wil eten. Kun je ook onbeperkt geven.
Maar bietenpulp is een betere dikmaker...