_Inge schreef:Soms heb ik wel spijt dat ik Cassis hier besproken heb, en niet omdat niet elk berichtje positief is, want zelfs van de positieve berichten kan je je soms ongemakkelijk van voelen, voor ons is het namelijk normaal om je in te zetten voor je paard(en andere dieren), en ik voel me allesbehalve 'goed' erin momenteel'
Maar meer omdat ik het gevoel heb dat er aan alle kanten aan me getrokken wordt,( ook in diverse pb's) in laten slapen is volgens de één het beste, de ander gaat weer tot het uiterste of vindt dat wij niet tot het uiterste gaan of verkeerde beslissingen nemen.
Het maakt je in ieder geval even zeer onzeker.
We hebben vooral Cassis hier besproken omdat ik het fijn is als je tips kan krijgen en soms eye openers , daarom blijf ik ook wel updates neerzetten maar moest bovenstaande even kwijt.
.
Ik vind het enorm vervelend om te lezen dat mensen (hoe goedbedoeld soms) jou zo dwingend hun mening willen opdringen. Je moet het helemaal ZELF weten wat je doet, verdorie. Wat je ook beslist. Jij hebt gedaan en doet nog steeds wat jij denkt dat het beste is voor het paard en dat is al meer dan veel mensen hier zouden doen denk ik zo. Dat geldt uiteraard niet alleen voor Cassis.
Laat de adviezen en oordelen van je afglijden alsjeblieft. Ja, het zijn mensen die meeleven maar het zijn ook mensen die nog nooit bij je op stal zijn geweest, die geen dierenarts of hoefsmid zijn. Ga dus af op wat de profs je vertellen. En je hart.
Sterkte en succes met álle paarden Inge!