Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
__Nicky schreef:Misschien een vraag die wat off topic gaat, maar ik zou mijn casus ook graag voor willen leggen aan een andere DA. Niet dat ik mijn huidige DA niet vertrouw, maar ben benieuwd naar verschillende ervaringen en inzichten. Kan ik een andere DA gewoon opbellen/mailen en advies vragen? Zitten daar nog kosten aan verbonden?
Abercrombie schreef:Zijn er hier mensen die ervaring hebben met KS en efo? Ik heb de verzekering gebeld om ze op de hoogte te stellen maar het antwoord wat ik kreeg gaf mij direct het gevoel dat ze zich indekken mocht ze afgekeurd worden in de toekomst.
Abercrombie schreef:Heb ik ook aan zitten denken. Alleen wat is dan het niveau wat de trainer moet hebben. De ene Z ruiter is de andere niet en sommige B ruiters zijn verrekte handig. Dan is het ook weer een discussie die je niet wint.
Ik vind t een lastig verhaal. Zeker omdat ik nu dus een maand of 6 een paard heb waar ik 5 maanden naast loop omdat ze alleen maar staakt.
En het gesprek over terug brengen naar vorige eigenaar kunnen we achterwege laten want daar heb ik al teveel energie in gestoken. Kansloos.
Babootje schreef:Abercrombie schreef:Heb ik ook aan zitten denken. Alleen wat is dan het niveau wat de trainer moet hebben. De ene Z ruiter is de andere niet en sommige B ruiters zijn verrekte handig. Dan is het ook weer een discussie die je niet wint.
Ik vind t een lastig verhaal. Zeker omdat ik nu dus een maand of 6 een paard heb waar ik 5 maanden naast loop omdat ze alleen maar staakt.
En het gesprek over terug brengen naar vorige eigenaar kunnen we achterwege laten want daar heb ik al teveel energie in gestoken. Kansloos.
Van een particulier gekocht?