Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sterkte valt niet mee dit soort dagen, en zoals cam ook al zei als je zelf dan ook nog ziek bent komt het nog harder aan je bent al deprie en als je dan gaat denken.....
Het is logisch dat het gemis van zo'n bijzonder paardje niet zomaar minder wordt. Ik kende Desert niet eens en heb zelfs dankzij jou topics situaties gehad met mijn oude verzorgpaardje dat ik aan haar dacht
Ze heeft gewoon een enorme indruk achtergelaten die gewoon niet vergeten mag worden!
,ja door Desert heb ik geleerd om mijn hart te openen en wanneer ik aan mezelf moet werken en grappig ik ben er me er vaak bewust van maar nu ze er niet is soms geen reden om het te doen....goed voornemen voor volgend jaar....

Ook een buiging voor jullie
ik heb geen woorden
maar het schrijven deed waarschijnlijk al goed, ik mis haar vreselijk en het is zo tegenstrijdig maar ik ben blij dat ze rust heeft nu en dat wij nog hebben kunnen laten zien dat er mensen zijn die haar niet als speelgoed en zonder gevoel hebben behandeld, ....
kunnen volgen en bevatten, zo'n lieve hechte vriendenkring en bokkers hier samen hebben gebracht.....echt er is in dit topic geen 1 nare reactie geweest en daar mag ik trots op zijn dat Desert dit voor elkaar heeft gebracht
en Romy dat heeft hij goed gedaan,kijk hoe jij je gevoel nu verwoord respect meis
ik had het natuurlijk anders gehoopt maar hij had zijn deel gedaan denk ik en toen hij terug was kreeg ik: de cirkel is rond door van Desert en dat was het uiteindelijk ook.....