EDIT;
dit was ie nog een stukkie jonger:
http://i40.tinypic.com/1zv4oj6.jpg. (doe het even zo, want foto is nogal groot)
Dit was midden juli vorig jaar (zie arme, ARME maantjes...):

En dit was eind juni vorig jaar:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HanneRonja schreef:Ik wil dit jaar voor een Boett gaan. Heb inmiddels wat speurwerk gedaan en ben tot nu toe 3 nederlandse webshops tegen gekomen die ze verkopen. Ik kijk nu even naar maat 7: Paardendrogist 239 euro,
Atorka (ijslandershop) 220 euro
Divoza (gaat maar tot maat 6???) 259 euro!!!
Dus tot nu toe de Atorka op nr 1 qua prijs.
Nu nog de maat bepalen, daar heb ik jullie gebruikservaringen voor nodig. Ik heb een tinker, 163 hoog, en dus wat breder dan een gemiddeld paard zegmaar. Hier tinkers met ZE? Welke maat is goed? Hebben jullie foto's?
Deze deken had ik vorig jaar. (Everline) Prima deken, goede pasvorm alleen dunne stof en weidemaatjes die haar even een hapje gaven trokken er zo een winkelhaak of gat in. Hopelijk is de Boett wat steviger!!
(Als ik dingen vraag waarvan de antwoorden al ergens staan verwijs me dan door ok!?)
chipieke schreef:Het ligt dus effectief maar aan 1 stomme mug?
Iemand ervaring met BUTOX? Kreeg er net een interessante pb over.
Of met Shapley's MTG?
Myour schreef:@ HanneRonja: ik blijf de rambo sweet itch hoody aanraden. Hij is veel goedkoper dan de Boett (165 euro heb ik 'm vorig jaar voor gekocht) en hij is echt super. Hij verschuift niet, de hals blijft goed zitten en er zit geen enkel klein gaatje in. Bovendien is hij super makkelijk en snel af te halen en op te doen. De lichtheid van de deken en de lichte kleur zijn ook weer twee voordelen. Voor mij geen andere deken meer.