Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
potverdikkie schreef:Ik heb haar de foto's laten zien. Ze begon heel hard te lachen. Nou zegt ze, dit paard is echt verliefd op jou. Hij is absoluut niet van plan te gaan, hij wil aleen maar bij jou zijn.
Ze moest heel hard lachen om Canjer.
Ik moest gewoon zo doorgaan met hem, hij wilde alles voor me doen.
Dus wel positief toch?
En mijn eigen toekomst leek ook wel postitief.
Ook rake dingen gezegd over mijn verleden en jeugd.
Ze vond me een ongelooflijk sterke vrouw, met een enorme drijfveer. Ik had een diepe indruk op haar achter gelaten hihi.
spottie schreef:tuurlijk wil canjer niet bij je weg...
je geeft zowat je eigen leven voor dat paard..
idd wel aan jezelf denken, want anders kun je ook niks vor je paardjes doen als je er als een half dode bij loopt en niet meer weet wat je doet..
nogmaals ik bewonder je echt enorm om je doorsettingsvermogen en hoe je voor je paardjes gaat.. echt geweldig.. toppie hoor
hopen dat het nu een beetje rustig blijft bij de paardjes en ze stabiel blijvendan kan jij weer lekker wat uitrusten..
nogmaals petje af (kan het niet vaak genoeg zeggen... lees zog steeds trouw mee met open mond en grote ogen, zo versteld sta ik ervan hoe jullie het toch steeds maar weer redden en jullie erdoorheen slaan)
potverdikkie schreef:HIJ IS AL EEN LEKKER DING!!!!!!
En hij wordt echt steeds mooier. Steeds iets voller.
Ik zal morgen weer eens foto's maken, mogen jullie weer oordelen. Echt een rotopmerking.
Gatver. Ze lijken wel jaloers...........
spottie schreef:rustigwe zeggen net dat ze rustig aan moet doen
foto's komen vanzelf wel