Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eveline5 schreef:Hoi Jaan81,
Ik woon net over de grens en kan het volgende voer in Duitsland bestellen en het gaat mijn PSSM2-er sindsdien veel beter.
https://www.okapi-online.de/grundversor ... sette.html Er wordt alleen aanbevolen als je paard slokt dat je het inweekt.
Ik had er nog nooit van gehoord maar mss dat je het ook niet kent. Helaas vind ik met een snelle search geen Nederlandse aanbieder.
Gr. Eveline
Marloezz schreef:Ik heb nu de pavo inshape gekocht, bedankt voor de tip Spenk. Dat hoge eiwitgehalte maakte mij blij, en daarnaast het lage calciumgehalte ondanks het feit dat er luzerne in zit.
Ik heb van de week mest opgestuurd naar den Hoek, omdat mijn paard af en toe onverklaarbare pijnaanvallen kreeg. Het leek geen koliek, maar ook geen bevangenheid. Mijn dierenarts kon er niets mee.
Dus ondanks dat ik er sceptisch over ben, heb ik toch deze stap genomen. Voor mij een verrassende uitslag. Naast dat hij insulineresistentie heeft, wat ik eigenlijk wel wist, en wat problemen in de darmen, wat ik eigenlijk ook wel wist omdat zijn mest altijd net iets slap is, blijkt hij nierproblemen te hebben en een vermoeden van nierstenen. Erik Laarakker zei dat hij daarom die pijnaanvallen kreeg. Hij noemde het nierkoliek. Heb vandaag de spullenboel binnen gekregen. Ik hoop dat dit gaat helpen!
PSSM2 vind ik al ellendig genoeg......
SaphiraR schreef:Zijn er meer mensen die steeds geweigerd worden bij het lid worden van de Facebook groep? Ik heb na een lange tijd weer Facebook en eigenlijk heb ik een aantal bestanden nodig die in die groep staan ivm het voeren van de supplementen. Maar ik ben dus al meerdere malen geweigerd...