Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Weidebloem schreef:Mmm de keramische deeltjes zouden gewoon werkzaam moeten blijven. Deze doen niets meer dan eigen lichaamswarmte terug stralen? Of dat betekent dat je de deeltjes verliest bij het wassen? Ben erg benieuwd watvoor antwoord BOT hierop heeft.
Eapy schreef:Hi iedereen! Ik heb een vraagje... Mijn merrie heeft wat last van haar spronggewrichten en ik wil graag de BoTs voor het spronggewricht proberen. Zijn er mensen die deze 24/7 omlaten, of in ieder geval langer dan 8 uur? Mijn merrie staat overdag buiten; hoe zit dat met schade van regen/zand etc? Ik hoor het graag!
frutsels schreef:20% op alles.
De schouderbeschermer valt hetzelfde als de dekenmaten. Dus als je paard 125 heeft (is 175) dan is de maat voor schouderbeschermer ook 125
VWestra schreef:Bedankt Voor het delen. Ik denk toch aan een 2e set van de brush boots. Mijn 2e set is rondom gekrompen waardoor de pasvorm nu erg waardeloos is. Zo zonde. Het is net alsof ze te heet zijn gewassen. Meer mensen met die ervaring??
Fauvetje schreef:Even een vraagje.
Ik zou graag de bucas recuptex als onderdeken gebruiken. Momenteel staat ongeschoren paard onder een 0gram regendeken. Het begint nu toch wel frisser te worden. Tussen 7 en 15 graden. Ik had mezelf voorgenomen om pas bij 5graden een onderdeken op te leggen, maar begin nu toch te twijfelen, wat denken jullie ?