Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:Even snel een kort maar heel verdrietig bericht. Whizzeman is vannacht rond 12 uur ingeslapen. Hij stond weer helemaal vol gas en dunne darm was waarschijnlijk weer de schuldige. Ik wilde niet nog een operatie aan, hij was net weer helemaal de oude en had een heerlijke middag op het land gehad. Had dit niet meer verwacht na 5 maanden geen koliek. Zit vol tranen, we gaan zo onze andere paardjes op het land zetten, dat doen we altijd met zijn allen van stal de eerste 2 dagen.
Latruda schreef:fargo schreef:Even snel een kort maar heel verdrietig bericht. Whizzeman is vannacht rond 12 uur ingeslapen. Hij stond weer helemaal vol gas en dunne darm was waarschijnlijk weer de schuldige. Ik wilde niet nog een operatie aan, hij was net weer helemaal de oude en had een heerlijke middag op het land gehad. Had dit niet meer verwacht na 5 maanden geen koliek. Zit vol tranen, we gaan zo onze andere paardjes op het land zetten, dat doen we altijd met zijn allen van stal de eerste 2 dagen.
Oh jeetje wat schik ik hier van!
Wat vreselijk.. woorden komen te kort.![]()
Heel veel sterkte...
sandra3235 schreef:fargo,..ach gos, ja heel logisch dat ze hem terug verwachten,zo ging het ervoor ook...ze hebben geen afscheid kunnen nemen![]()
Moet er even ingehakt hebben bij jullie,maar fijn dat hij het nu weet
![]()
![]()
![]()
Symbeami,komt wel goed straks,wat fargo al zegt,als ze zich weer helemaal goed voelt,ik herken het wel en ze zijn een stuk onzekerder en voelen zich minder veilig...ze zijn kwetsbaar nu...en snappen al helemaal niets van die stalrust....