Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Ik heb even gekeken naar amino zuren van horseflex.
Maar wat is precies het verschil tusssn de gewone en de merrie versie, daar word ik niet zo wijs uit.![]()
Merken jullie veel verschil met het voeren hiervan?
Minoes schreef:Saaams schreef:Ik heb even gekeken naar amino zuren van horseflex.
Maar wat is precies het verschil tusssn de gewone en de merrie versie, daar word ik niet zo wijs uit.![]()
Merries kunnen helemaal uit hun plaat gaan als ze teveel methionine krijgen. Bij de merrie variant zit hiervan minder in.
Saaams schreef:Ik heb even gekeken naar amino zuren van horseflex.
DenB schreef:Saaams schreef:Ik heb even gekeken naar amino zuren van horseflex.
Ik zou als ik jou was ook even op het PSSM forum op FB kijken naar wat er over dit merk amino’s staat vermeld.
Elin_ schreef:Hoe denken jullie over over voeren van supplementen? Ik geef alles braaf zoals het forum voorschrijft maar gewoon omdat het daar staat terwijl de "voedings experts" (wie zich zo mag noemen is ook de vraag of je dat zomaar mag zeggen) waarschuwen voor teveel supplementen / wisselwerking.
Ik gaf op een gegeven moment HET pssm dieet incl een mineralen brok ipv care4life en direct daarna kreeg hij een dikke hals etc. Nu kunnen andere factoren (van +10 naar 2 graden) meegespeeld hebben, maar het blijft me bezig houden.
Nouvel schreef:Ik voer Pure feed, zeker niet de goedkoopste oplossing, maar ik ben het gaan voeren vanwege huidallergie en hij doet het hier goed op, dus ik verander liever niet...
Sinds ik weet dat hij PSSM2 heeft geef ik alle supplementen, de eerste maanden viel hij alleen maar meer terug in bespiering en merkte ik weinig resultaat van de supplementen.
Sinds de wissel naar andere aminozuren is hij wel duidelijk gaan verbeteren.
Omdat ik geen idee heb wat er gebeurt als ik stop met de supplementen blijf ik voorlopig alles maar braaf geven...
Marloezz schreef:Elin_ schreef:Hoe denken jullie over over voeren van supplementen? Ik geef alles braaf zoals het forum voorschrijft maar gewoon omdat het daar staat terwijl de "voedings experts" (wie zich zo mag noemen is ook de vraag of je dat zomaar mag zeggen) waarschuwen voor teveel supplementen / wisselwerking.
Ik gaf op een gegeven moment HET pssm dieet incl een mineralen brok ipv care4life en direct daarna kreeg hij een dikke hals etc. Nu kunnen andere factoren (van +10 naar 2 graden) meegespeeld hebben, maar het blijft me bezig houden.
Die van mij krijgt nog steeds care4life. Ik zie dat echt als één van de minst slechte soorten. Ik geef hem zijn supplementen in Agrobs mash,maar als ik hem daarbij ook die muesli ga voeren ben ik binnen een jaar failliet