Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:goh...ik lees de laatste berichten en krijg de indruk dat hij al ingeslapen is.
Vanaf het begin dat je hem hebt genomen heb ik gedacht....dit is niet simpel.Waarschijnlijk goed te krijgen met heel veel deskundigheid.Gelukkig besloot je naar van Nassau te gaan.
Dat liep mis....En ik vermoed dat dat heeft meegeholpen aan de situatie waar je nu inzit.
Maar dat mag ik uiteraard niet schrijven natuurlijk.
TS ik verwijt je niets.Een paard redden van de slacht is soms goed,maar dit was duidelijk te hoog gegrepen.
Dit paard had nooit zonder ijzers mogen lopen.Dat is zijn doodvonnis geweest.
Anoniem schreef:geerke schreef:goh...ik lees de laatste berichten en krijg de indruk dat hij al ingeslapen is.
Vanaf het begin dat je hem hebt genomen heb ik gedacht....dit is niet simpel.Waarschijnlijk goed te krijgen met heel veel deskundigheid.Gelukkig besloot je naar van Nassau te gaan.
Dat liep mis....En ik vermoed dat dat heeft meegeholpen aan de situatie waar je nu inzit.
Maar dat mag ik uiteraard niet schrijven natuurlijk.
TS ik verwijt je niets.Een paard redden van de slacht is soms goed,maar dit was duidelijk te hoog gegrepen.
Dit paard had nooit zonder ijzers mogen lopen.Dat is zijn doodvonnis geweest.
Wat een onzin. Alsof van Nassau heilig is. Ik heb paarden beter zien lopen toen ze bij van Nassau weg waren.
Daarbij vind ik je bericht ook niet erg respectvol naar Inge toe. Bah, wat laag om zo nog na te trappen. Als er iemand al het mogelijke voor Cassis heeft gedaan is het Inge well
geerke schreef:Wat heeft dit met natrappen te maken?Dit is hoe ik er tegen aan kijk.Zelf eigenaar van een chronisch bevangen paard.Die net als Cassis door een hel is gegaan,met kantelingen aan vier hoeven en een zoolbreuk.
Ik weet precies wat Inge doormaakt.
En als er zoveel andere kundige smeden zijn die capabel zijn om dit paard weer in de benen te helpen,waarom is er dan alleen achteruitgang te zien?
Ik beweer nergens dat Inge@ niet het mogelijke voor het paard doet.
Maar al het mogelijke kan ook verkeerd uitpakken.Als van Nassau zegt,op stal...en hem dan toch naar buiten doen en ook nog de ijzers eraf halen dan zet ik mijn vraagtekens ja..Mag dat?
En daarbij brandt ik niemand af.Iedereen moet doen wat hem of haar goed lijkt.
Dat schreef iedereen ook in dit topic....volg je gevoel.Of dat nu goed is voor het paard deed zeker niet ter zake?
pmarena schreef:Arm dier met die rotvoeten toch![]()
Ik denk dat het vooral belangrijk is om jezelf in de spiegel aan te kunnen kijken.
Er zal altijd wel een ander zijn die vindt dat je het niet goed hebt gedaan. Te veel dit, te weinig dat...
Het gaat er maar om dat jij zelf niet met een gevoel blijft zitten dat je niet alles gedaan hebt of dat je juist te lang hebt gewacht met beslissingen maken.
Ik hoop nog steeds op dat wonder en hoop dat het gaat lukken om die hoeven op te bouwen met dat Vettec-gebeuren. Als die mogelijkheid er is om te kijken of dat serieuze verlichting gaat geven, dan zou dat voor mij persoonlijk de laatste strohalm zijn waar ik even naartoe wil doorbijten.
Maar als het te erg is en je het niet meer aan kan zien, dan ben jij degene die aan de knoppen draait, jij ziet het, jij hebt hem als enige al überhaupt een kans gegeven. Zonder jou was hij er al niet meer geweest.
Dus als jij nu beslist dat het genoeg is dan ben jij wel de laatste die zich daar schuldig over hoort te voelen...of die iemand anders mag beschuldigen van opgeven.
Ik denk eigenlijk dat het wel meevalt hoe anderen reageren, volgens mij hebben de meesten hier er wel vertrouwen in dat je de juiste keuze maakt, wat die keuze ook is..het gaat er om dat jullie zelf een goed gevoel (zo goed mogelijk) er aan over houden zonder spijt
_Inge schreef:We hebben dat al een aantal keer gedaan, zo van als de zakjes pijnstilling op zijn dan kijken we opnieuw, elke keer voor een periode van ong 3 weken..
Joolien, dat viel me ook enorm op, was benieuwd of er meer mensen het zouden zien, daarom dat ik er bewust niks over zei.
Erge is dat dit zijn goede been is.