Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
timokyana schreef:ik heb er zelf voor gekozen met de billen bloot op internet te gaan,bij wijze van.
Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die het anders doen of misschien al eerder een keuze hadden gemaakt om te stoppen.
ik kan me er in vinden dat mensen het niet eens zijn met de weg die we bewandelen,zolang ik zelf het gevoel heb dat ik alles voor haar doe wat in onze macht ligt voel ik me niet schuldig.
Ik ben nog steeds van goede wil,natuurlijk wil ik niet dat ze lijd,maar als een dierenarts die hiervoor geleerd heeft me zegt nog niet op te geven ben ik bereid door te gaan.
Bedankt nog allemaal voor jullie berichtjes!
singasong schreef:Ik begrijp het niet.... dat van die artrose kwam toch niet onverwacht, daar was in het begin al sprake van?
Ik kan me nog heel goed herinneren dat er iemand was die je dit heeft verteld!
Een milde vorm van artrose is heel goed te behandelen. Denk aan bijv. Glucosamine Speciaal van de Groene Os met trias omega olie.
Die ontstekingsremmers zijn voor de artritis?
Je zou met inspuitingen kunnen beginnen en tegelijkertijd met de glucosamine. Die heeft namelijk een inwerkingsperiode van tenminste 3 wk.
Om dit allemaal te overbruggen kun je de pijnstillers nog gebruiken.
Als dit het enige zou zijn zou ik me niet zulke zorgen maken eerlijk gezegd.
Het ontlasten van haar gewrichten (daar waar artrose zit) kan heel veel andere spanningen in het lichaam geven. Ga je de oorzaak aanpakken dan heb je grote kans dat heel veel andere klachten verdwijnen.