No_No schreef:Bedankt!
Ik heb ook eens het gat groter gemaakt.. Masker was die zelfde dag compleet gesloopt door meneerhet was totaal de stevigheid kwijt
het scheurde dus kapot
Oeps dat is ook niet de bedoeling
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mini, pony, yearling en full, iedereen is er erg contant mee en de ponys/paarden lopen niet weg als je er mee aan komt/laten hem makkelijk aan doen en grazen rustig.
:
Heb voor de grap geteld hoeveel happen ze neemt in dit filmpje: 60.. Dat is dus 1 hap per seconde. En nee, ze laat niks vallen. Tancreda4 schreef:Vind het met deze dagen wel eng om over te gaan op zonder masker. Aangezien de dagen nog best warm zijn (oke, tot gisteren dan) en nachten kouder, gras gestresster, en dus heb je veel meer fructaan kans en kans op hoefbevangenheid. Mijn shet gaat niet zonder masker, die heeft pech dat er weinig meer staat. Ze krijgen hooi, dat kan ze eten
ze zal niet zo maar verhongeren. Maar het is aardig kort waardoor ik bang ben dat ze te weinig binnen krijgt...
Maar masker is vooral tegen de inname van teveel gras en fructaan, waardoor vet ophopingen en dikke manenkam met alle gevolgen van dien kan optreden. Buikvulling hou ik vol door hooi bij te voeren.
dikke manenkam heeft ze allemaal geen last van. Natuurlijk doe ik het ook uit voorzorg voor te veel fructaan etc.