Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__KELLY schreef:jaa precies
want sinds ze en een deken op heb en we haar insmeren met een spulletje tegen zomereczeem (weet zo even de naam niet uit mn hoofd) en we geen kunstmest meer strooien is het echt een stuk verbeterd
maar er was tog ook sinds een tijdje een behandeling die was uitgevonden waar het helemaal mee weg kan gaan ofzo?
heeft iemand daar informatie over ?
Kinke schreef:tot nu wil ze het alleen eten met een beetje biks erdoor, da's niet echt de bedoeling he![]()
Mijn laatste trucje met een mandarijntje mengen hielp zelfs niet, en daar is ze echt stapeldol op
ankem schreef:
Waar is de GKM te verkrijgen? Mijn merrie staat nu al een poosje weer zonder deken en dat gaat heel best. Ze heeft weinig jeuk en schuurt niet extreem. Alleen merk ik dat de manenkam weer verhard. Ik denk zelf dat dit komt doordat ze nu half kuil/ half hooi krijgt. Heb al aangegeven naar de stalhouder weer helemaal over te gaan op hooi. Zij zeggen dat hun hooi dezelfde kwaliteit heeft als hun kuil, in principe is dat ook zo, ze winnen het zelf, maar ik denk dat het kuil toch anders is, omdat het ingepakt heeft gezeten en zuurder is.
__KELLY schreef:wat is GKM als ik vragen mag
Kinke schreef:mevrouw blieft de GMK ook niet zonder biks o.i.d.
appelmoes...dat lijkt me geen strak plan, teveel suiker.