twister42 schreef:Pollen Extra Veteriair kun je volgens mij niet meer kopen, tenminste bij de paardendrogist niet meer, die had ik in bestelling staan en kreeg een mail dat die niet meer gemaakt werd.
ds ik moest wat anders de druppels van josefien moet ik twee maal daags geven, en ik heb mogelijk nog een extra fles je nodig. maar de lijst van KindnessM is een heel stuk klorter dan die van twister want daar staan er een stuk of twintig op (weet niet of KindnessM alles heeft genoemd wat er op stond) ik weet ook niet waar Pollen Extra Veteriair precies voor is (welke pollen enzo), ik heb nu voor deze oplossing gekozen en hij werkt dus dan maar zo.
De Pollen Extra Veteriair wordt weer gemaakt en is bij de paardendrogist weer uit voorraad leverbaar.
Samenstelling: verdund en geschud extract van stuifmeel van: acacia, alsem, aster, beemdgras berk, beuk, bijvoet, brandnetel, chrysant, doddegras, dopheid, eik, els, engels raaigras, es, esdoorn, frans raaigras, ganzevoet, gerst, guldenroede, haver, hazelaar, kastanje, kropaar, liguster, linde, mais, margriet, meidoorn, iep, paardebloem, plataan, populier, reukgras, riet, rogge, struisgras, tarwe, vlier, vossestaart, weegbree, wilg, witbol, zuring en zwenkgras. Tevens verdund en geschud extract van meelmijt en huisstofmijt.
De druppels zijn natuurlijk specifiek voor jouw paard aangezien ze ze maakt aan de hand van de test op de pluk manen