Spieren heeft ze 0,0 meer, dus ook geen buikspieren meer nee.
Utrecht wil 1-2x per week telefoontje of mail met foto's. En een van de artsen komt later nog eens langs, die is nogal verliefd geworden op Kya, ging haar ook erg missen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirjamalvaro schreef:Stral de oedeem is inderdaad uitgebroken naar buiten. Details bespaar ik jullie maar
Spieren heeft ze 0,0 meer, dus ook geen buikspieren meer nee.
Utrecht wil 1-2x per week telefoontje of mail met foto's. En een van de artsen komt later nog eens langs, die is nogal verliefd geworden op Kya, ging haar ook erg missen.
Jes schreef:Gelukkig naar buiten uitgebroken
Na mijn keizersnedes kon ik inderdaad de eerste paar dagen niet rechtop gaan zitten in bed zonder mijzelf omhoog te trekken aan zo'n ding die boven je bed hangt (hoesten en lachen doet trouwens ook ontzettend zeer)
Stral schreef:Wel maf dat ze zich dan toch plat legt, combinatie tussen erg ver uitgeput en zich thuis op haar gemak voelen denk ik?
Femke_Tweety schreef:Een naar buiten gebroken ontsteking ziet er heel naar uit, maar is in vergelijk met wat ze al gehad heeft niet zo'n drama natuurlijk.
Maar als het er echt naar uitziet (en dat zal best) snap ik dat je voorzichtig ben met foto's.
Sommige mensen reageren wat heftig.
Hoewel ik de meeste mensen in dit topic prima vind reageren.
Femke_Tweety schreef:Kracht om zelfstandig op te staan komt dan vlot terug, denk ik.