We gaan zien of ik iets merk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Josien_ schreef:De nekbeschermer is binnen! Gisteren aan het halster gemaakt en om gehad tijdens het poetsen en opzadelen. Ze was wel wat aan het kauwen en smakken soms, lastig om te zeggen of dat meer/anders is dan normaal. Zo was ze direct daarna met rijden ook best ontspannen bij het rijden, dat werd wel minder maar dat komt ook door het dolle enthousiasme tijdens de springles haha. Dit weekend eens mee longeren en volgende week proberen onder het hoofdstel tijdens dressuur.
We gaan zien of ik iets merk.
MerelV schreef:Ik heb hier wel al ervaringen gelezen over de singel, maar zijn er ook mensen die hem nu al langere tijd gebruiken? Blijft het effect of zwakt het af?
Mijn paard heeft een klein beetje singelnijd, dus het proberen waard. Alleen heb ik al een arsenaal aan singels die allemaal wondjes veroorzaakte bij mijn paard. Zijn er nog meer paarden gevoelig voor singelwondjes, en hoe is dat met deze singel?
belle_boef schreef:MerelV schreef:Ik heb hier wel al ervaringen gelezen over de singel, maar zijn er ook mensen die hem nu al langere tijd gebruiken? Blijft het effect of zwakt het af?
Mijn paard heeft een klein beetje singelnijd, dus het proberen waard. Alleen heb ik al een arsenaal aan singels die allemaal wondjes veroorzaakte bij mijn paard. Zijn er nog meer paarden gevoelig voor singelwondjes, en hoe is dat met deze singel?
Ik zou dan eerst kijken naar hoe je zadel ligt en hoe de singelstoten lopen, past dat bij de vorm van je paard. Anders gaat elke singel zo ongeveer trekken en schuiven waardoor je wondjes krijgt. En hou je een paard met singelnijd.
MerelV schreef:Ik heb hier wel al ervaringen gelezen over de singel, maar zijn er ook mensen die hem nu al langere tijd gebruiken? Blijft het effect of zwakt het af?
frutsels schreef:De peesbeschermers Royal zijn van neopreen en de peesbeschermers Work Royal (ook wel Work Boots) hebben een harde buitenkant rondom.
Kijk ook even op de sale artikelen op http://backontrackvoorpaarden.nl/87-sale
Misschien zit jouw maat er wel bij
PanamaD schreef:Heb ook de 2 nek beschermers binnen van hkm. Vind ze stugger en dikker dan de bot maar dat geeft wel fijne drukverdeling. Ben heel benieuwt of ik wat ga merken... morgen les ermee!