Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Batlow schreef:Bedankt! Denk dat ik hem straks ook laat komen. Hij zei slobber voeren maar dat eet hij ook niet...
Batlow schreef:Geen verstopping.... Da had gevoeld, wel wat diarree maar niet verstopt.. Daarna pijnstilling gehad en moest hooi voeren om te kijken of hij het eet. Nou hij begon weer te eten als een malle. Dus morgen ochtend weer vroeg langs om te kijken hoe hij dan weer is als pijnstiller is uitgewerkt. DA weet niet wat het is, er is geen verandering geweest in voer etc, ook geen wormenkuur gehad dus de oorzaak van zijn manier van doen is een raadsel...
Batlow schreef:Hij heeft geluisterd, hele normale darmgeluiden, haalde er ook wat mest uit.. Wat moet ik nou doen dan? Natuurlijk neem ik geen risico, maar ik kijk wat hij doet en denkt want het is niet mijn beroep...
Batlow schreef:Ja had de mest in een handschoen met vocht. Zijn gedrag is nou al vanaf woensdag, dus nu 2 dagen. Koliek kan dus gevaarlijk zijn, maar hij heeft het dus niet zegt da? hij zei dat laxeren echt geen zin had en dat hij alleen maar meer diarree zou krijgen daarvan. Ik ga hem morgenochtend toch controleren ipv morgen middag. Ik zal morgen ochtend moeten beslissen wat ik dan doe adh van gedrag