Collie2008 schreef:Voor de geïnteresseerden...Ik heb vanmiddag een afspraak bij paardenkliniek de veluwe om Col in te spuiten om te kijken of zijn problemen echt vanuit de KS verklaard kunnen worden. Als hij beduidend beter reageert gaan we voor chirurgische verwijdering van de uitsteeksels.
Heftig, veel succes. Houd je ons op de hoogte?

. Doe ik dat in de bak en wat rustiger aan, na een stukje stappen dus, geeft ze geen tot heel weinig reactie met aansingelen. Maar het zien van het schabrakje is al voldoende om haar oren plat in haar nek te leggen. Ik denk dat het bij haar gewoonte is geworden. Ook Elvee is licht overbouwd, hoewel dat nu ze beter gaat rijden en de schoft wat meer tussen de schouders vandaan komt toch aardig lijkt bij te trekken. Ook bij Elvee staat het bekken scheef, daar is ze wel een aantal keren aan behandeld, maar steeds wat voorzichtig omdat ze toch bang zijn dat ze anders wel weer last gaat krijgen van haar rug. Het is haar manier van opvangen is mij verteld, dus dan kan je dat beter zo laten, ze loopt niet onregelmatig ofzo, maar je ziet het vooral duidelijk van achter aan haar "heupen" als ze beweegt.