Sannnn schreef:Mensen, maak elkaar niet zo gek...
Het enige wat we kunnen doen is afwachten tot maandag wanneer de KNHS of een andere instantie de plaatsen bekend maakt. Tot die weten we niets meer dan geruchten, maar die geruchten gaan over het gehele land. Dus wat nou wel en niet waar is...
Iedereen weet nu wel wat hij/ zij kan doen om de verspreidingskans zo klein mogelijk te maken. Probeer dat te doen, meer kan je niet doen. Maar hou alsjeblieft op met dat paniekzaaierij, wordt niemand beter van. Voor de mod's hier ook niet te doen allemaal.
Sterkte Rachel, verschrikkelijk.
Denk dat we hier wel wat aan hebben
daar sluit ik me helemaal bij aan.
Maar dat is mens eigen he, paniek zaaien als er een ziekte uitbreekt.
Het hoe en waarom maakt niet zo veel uit , het feit dat het zo is , is zeer vervelend, en dan zeker voor de mensen die het hun paard betreft
We kunnen nu met zn allen gaan speculeren wie , waar, wat, maar denk dat we daar niet zoveel mee opschieten.
Het is voor de bedrijven en eigenaren die het treffen al erg genoeg
en helaas is er elk jaar wel een keer een uitbraak van het een of andere vreselijke ziekte, of het nu Rhino, vogelpest, MKZ, varkenspest of what ever is, we moeten 1 ding niet doen en dat is PANIEK zaaien
In ieder geval wens ik de betrokken eigenaren , paarden , bedrijven en gebieden heel veel sterkte