Heel veel sterkte

fargo ga ik van de week even doen thanks....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:He getver x_tico wat een rotnieuws. Hoe staat hij er verder bij? Hoop dat hij heel snel opknapt meis.
Krijgt hij normaliter ook probiotica om te zorgen dat hij weinig gas produceert? Veel sterkte!
x_tico schreef:fargo schreef:He getver x_tico wat een rotnieuws. Hoe staat hij er verder bij? Hoop dat hij heel snel opknapt meis.
Krijgt hij normaliter ook probiotica om te zorgen dat hij weinig gas produceert? Veel sterkte!
Ik lig nu een nachtje boven de stal zodat ik hem goed kan horen en in de gaten kan houden. Het gaat nu wel wat beter ! Nee dat krijgt hij niet.. Heb dat de vorige x wel aan de veearts gevraagd maar hij zei dat ik het beste niks kan veranderen maar ga het toch nog eens navragen..
Symbeami schreef:Ik wil graag wat meer achtergrond informatie, maar wat de mijne heeft daar weten de dierenartsen ook weinig van. Soms is het wel prettig om te weten als er meer ervaring mee is hoe dat dan verder verloopt. Ik moet maar gewoon hopen dat het eenmalig is geweest en dat het verder onder controle gehouden kan worden.
Symbeami schreef:Oh, nou dan hoop ik dat ze er morgen ook uit mogen. Het is nu 5 weken geleden dat ze geopereerd is.