Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne1988 schreef:Enorm mee gevallen, hij was ook echt gemakkelijk te helpen dus dat maakt het echt prettiger. En Annelous is ook gewoon echt enorm kundig en een doorpakker.
Hij heeft net heerlijk een uurtje lang gras gegeten, direct al vol aan het afsnijden, volgens mij met zijn tandvlees
Met hooi eten hoestte hij drie maal in korte tijd dus daar ben ik even bij in de buurt gebleven.Weer gestopt met hoesten dus vanavond nog maar eens bij hem kijken.
Paintlinger schreef:Daphne1988 schreef:Enorm mee gevallen, hij was ook echt gemakkelijk te helpen dus dat maakt het echt prettiger. En Annelous is ook gewoon echt enorm kundig en een doorpakker.
Hij heeft net heerlijk een uurtje lang gras gegeten, direct al vol aan het afsnijden, volgens mij met zijn tandvlees
Met hooi eten hoestte hij drie maal in korte tijd dus daar ben ik even bij in de buurt gebleven.Weer gestopt met hoesten dus vanavond nog maar eens bij hem kijken.
Ah was ze bij jou geweest![]()
Ze was tussendoor even bij ons in noordwolde bij mijn mini hengstje.
Waar helaas ook eotrh is geconstateerd.
Vandaag was onderhoud en een losse kies eruit.
Paintlinger schreef:Bronco is echt bijzonder
Hengst 22 mini en kan gewoon zonder sedatie met alles.
Hij vertrouwd het gewoon al 22 jaar dat alle gekkigheid die ik bedenk wel goedkomt ofzo![]()
[ Afbeelding ]
Daphne1988 schreef:Paintlinger schreef:Bronco is echt bijzonder
Hij vertrouwd het gewoon al 22 jaar dat alle gekkigheid die ik bedenk wel goedkomt ofzo![]()
[ Afbeelding ]
Heerlijk zulke pony's!
Weet je al wat eruit moet?
Loki vanochtend ook nog dapper, besloot dat terwijl ik voor hem los hooi in de inloopstal doe hij wel even uit het hooinet van zijn maat kon gaan eten.
[ Afbeelding ]
Daphne1988 schreef:He bah al los ook,heb ik erover heen gelezen? Zijn er al foto's gemaakt?
Die mycomix zou wel iets moeten doen als je de ervaringen leest dus wie weet houdt dat het nog een tijdje rustig!
Daphne1988 schreef:Paintlinger schreef:Bronco is echt bijzonder
[ Afbeelding ]
Heerlijk zulke pony's!
Weet je al wat eruit moet?
Loki vanochtend ook nog dapper, besloot dat terwijl ik voor hem los hooi in de inloopstal doe hij wel even uit het hooinet van zijn maat kon gaan eten.
[ Afbeelding ]
Allejandro schreef:Mijn 21 jarige paard heeft sinds mei geen snijtanden meer maar is een enorme knoeikont met zijn hooi (hele stal door, plassen en poepen erop en niet meer eten)
Nu wil ik dus een slowfeeder-achtig-hooinet. Iemand hier ervaring mee hoe dat het beste aan te pakken?
Het hoeft niet perse 'slow feed' te zijn, hij krijgt i.p. onbeperkt hooi van mij, dat net mag dus ook best groot zijn. Ik kom er elke dag om bij te vullen.
Iemand tips?!
Allejandro schreef:Mijn 21 jarige paard heeft sinds mei geen snijtanden meer maar is een enorme knoeikont met zijn hooi (hele stal door, plassen en poepen erop en niet meer eten)
Nu wil ik dus een slowfeeder-achtig-hooinet. Iemand hier ervaring mee hoe dat het beste aan te pakken?
Het hoeft niet perse 'slow feed' te zijn, hij krijgt i.p. onbeperkt hooi van mij, dat net mag dus ook best groot zijn. Ik kom er elke dag om bij te vullen.
Iemand tips?!
Paintlinger schreef:Daphne1988 schreef:He bah al los ook,heb ik erover heen gelezen? Zijn er al foto's gemaakt?
Die mycomix zou wel iets moeten doen als je de ervaringen leest dus wie weet houdt dat het nog een tijdje rustig!
Nee geen foto's.
De resorpties zijn zo (onder her tandsteen) wel zichtbaar....dus het gaat er sowieso uit.
Maar hij is na gisteren helemaal blij, dus dat vind ik al heel fijn.
Paintlinger schreef:Citaat:Een blije pony is een blije baas!
Hoe gaat het met Loki?