Anya schreef:haha twee zielen één gedachte
Haha...wilde ik ook zeggen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anya schreef:haha twee zielen één gedachte
skippy1 schreef:Da's t belangrijkste Azile! Al was t een Belgisch trekpaard of een shet geweest...je geniet van haar! En ze is kerngezond!
Overigens zijn mijn merrie en haar zoon Paints.
azile schreef:ga ik nog even offtopic mee ; nee joh ik vindt de hafjes en andere rassen ook altijd hartstikke gaaf om te zien op de nk 's en wran wedstrijden !! ik vindt het ook super dat jouw gelders paard het zo goed doet !!
En ik heb helemaal niet de intentie om wedstrijden te gaan rijden , maar ooit eens een quarter of paint dat lijkt me wel gaaf .
Anya schreef:En toch zijn die foto's wel een goed idee.
Mensen hebben altijd het idee dat luchtzuiger graatmagere zielige paarden zijn, waar je niets mee kan..
Myrdal schreef:
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik een deken heb opgedaan, anders kunnen mensen zien dat ze zoooo vreselijk mager is...
deniejs schreef:Ik ben nu 2,5 week maagcomposium aan het voeren, had na een week een idee dat het minder werd het zuigen. Maar nu staat hij ineens echt heel erg te zuigen, nog erger dan voordat ik maagcomposium voerde. Ik heb niks aan voeding ofzo veranderd. Weten jullie waardoor dit zou kunnen komen?