Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zeker omdat die zo ruim is.
Van iemand een green quard ponymaat kunnen lenen ; ging redelijk wel flinke schuurplek op kin ondanks rustig opbouwen en snachts zonder op de stoep, de testweek met een paardmaat gedaan plus het speciale halster; aangezien het paardmodel op al mn halsters plus dat eigen speciale halster van greenquard niet paste en de pony alleen op 1 van mn halsters besloten de ponymaat te gaan bestellen. Heb ik gister voor eenmaal nog een ander halster aangeschaft en daar kan nu wel de paardenmaat op ( uit wanhoop want eigenlijk vind ik de ponymaat erg krab, ondanks dat ik mijn eigenste dadelijk natuurlijk platter kan ombuigen) ik heb nu fotos van mijn pony met beide maskers en ben erg benieuwd welke jullie zouden nemen in mijn geval.... De paardenmaat is wel erg ruim maar liever toch te ruim als te krab..... (gaat even uitzoeken hoe ze in godsnaam hier fotos toevoegd...) ps ik heb op dit topic gereageerd aangezien die erover ging en nu nog op word gereageerd mocht ik verkeerd zitten excuses en waar mag ik dan mijn vraag neerzetten? 
April is een c pony en heeft begin ik steeds meer te beseffen echt maat paard nodig ( kleine pony grote mond :p ) alleen zie ik dat ze vermoedelijk nu eerder bij de neus schaafwondjes gaat krijgen ; kin helemaal vrij ook genoeg ruimte met kauwen
ik ga denk ik ook een stofje innaaien of ducktape ofzo! 

wel weeeer een ander halster... De sluiting van eskadron halster zat aan zijkant te strak, snap sowieso niet dat ze voor dat type haak gekozen hebben... Zit wel weer met nieuw halster te kijken waar ik niks aan heb
maar tot nu toe superblij met mn GG
oh ja tip als je de testweek doet en besluit die te houden krijg je korting mijne was maar 1 x gebruikt en 12.50 korting
En nu ga ik starten met de bouw van mn slowfeeder voor dr hooi snachts maar dat moet in ander topic geloof ik xD
ben erg benieuwd hoe die gaat bevallen. Ik vind die bloempot modellen altijd zo op de neusgaten zitten.
Nu krijgt hij hooi en hoeft hij zijn korf helemaal niet meer om!

; al twee of drie jaar lang permanent de korf aan.
: Swiffermatjes
. Mooi blauw. Nant schreef:Bruja, ik heb een speciaal safety halster wat bij druk op het kopstuk door midden breekt.
de riempjes vind ik echt te slap, een keer spelen en ik kan al weer 4 nieuwe riempjes aanschaffen.
Kijken of de Tough one beter gaat