Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
waterlelie48 schreef:Even voor een ieder hier...ik ga geen verdere stappen ondernemen...de stress en rompslomp die hierbij komen kijken kan ik op dit moment zelf NIET aan.
Ik weet het misschien wel heel erg dom...veroordeel me er maar niet om, dit is mijn keuze.
waterlelie48 schreef:Even voor een ieder hier...ik ga geen verdere stappen ondernemen...de stress en rompslomp die hierbij komen kijken kan ik op dit moment zelf NIET aan.
Ik weet het misschien wel heel erg dom...veroordeel me er maar niet om, dit is mijn keuze.
waterlelie48 schreef:Hengst is gewoon een dier van iemand prive en daar kan ik dus nergens een aantekening van laten maken...Helaas.
Ik had al wel hulp van hieruit aangeboden gekregen maar ik kan het echt niet aan om dit alles er nu bij te krijgen...
waterlelie48 schreef:Heb net weer mail terug van onze sponsor van de Mesitran, zij houden ook in grafiekvorm bij hoe het gaat met de wonden.
De laatste weken verkleind de linkerkant met een goede 10 m2 cm per WEEK, dus als dit zo doorzet zou met 2 wekene de linkerkant ook zo goed als dicht moeten zijn.
En dat terwijl we uit waren gegaan van een herstellingsperiode van ruim 6 maanden!! nu zijn we een goede 2 maanden onderweg en is iig 1 kant al dicht!! wat een WAANZIN he...TOP gewoon.
Voor TRITICUM en MESITRAN THUMBS UP!!!!