Canjer: De lange weg naar herstel !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Erna_

Re: Canjer: De lange weg naar herstel !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:57

Dat gedoe met wielrenners heb ik ook jaarlijks, kan ik niet eens van huis weg, laat staan terugkomen.
Ik ga er dan ook gewoon dwars doorheen. Als die club net voorbij is, komen ze heus niet binnen 5 tellen wéér langs sjezen.

Fijn dat het beessie weer opgeknapt is.
Het blijft nog even een zorgenkindje!

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:09

pvd lees het net...balen maar hij is ijzer sterk...hij komt er wel!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:38

zo ff een weekje bijgelezen. Allemaaal goed & slecht nieuws fgelezen!

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:46

Blij dat het weer wat beter gaat met hem.
Wat belachelijk dat ze je niet naar huis wilden laten gaan zeg. Je hebt immers levende paarden staan, geen dooie fietsen.

Carla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:50

hOoii
balen zeg van die koliek aanval!
gelukkig is alles goed afgelopen!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:06

ik ben weer even thuis, ronduit vervelend dat hij een koliek aan val gehad heeft! maar wat super dat hij onder goede controle en begeleiding staat, moniek, geweldig!
en gelijk heb je met die beveiliging sjonge jonge.

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:44

Nou, weer even een leuke opmerking gehad, en dan vooral niet recht in mijn gezicht zeggen...

"waar is ze aan begonnen, ze denkt toch zeker niet dat het ooit wat wordt met dat scharminkel....., want dat wordt het toch niet. pffffffffffff.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:46

Wat een k*t opmerking zeg!
Het komt vast wel goed met Canjer Ach gut

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:46

lekker laten kletsen , je weet zelf waar je het voor doet.
en canjer zal je eeuwig dankbaar zijn , iedereen kan zien dat hij beetje bij beetje opknapt en dat het straks een lekker ding word is zeker Lovers

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:49

PVD, die mensen zullen er altijd zijn... Niks van aantrekken. Je weet dat wij het allemaal echt geweldig vinden wat jij voor Canjer doet.... Hoe het zal aflopen weet niemand, maar er zijn heel veel bokkers en ook manlief hier bij mij, die dagelijks kijken hoe het met canjer gaat en er geregeld even aan denken en ook even over praten.... Je zit er op dit moment denk ik even helemaal door en dat kan ik me heel goed voorstellen. Je doet zo je best en dan krijgt je paardje koliek.... Maar echt, meer als wat jij doet en degenen die je helpen bestaat er volgens mij niet. Meid je bent een topper!!!

draaakje

je weet zelf beter moniek, en al gaat het ooit fout, klinkt mischien niet aardig, maar bedoel ik niet zo, hij is nog steeds niet 100% gezond. dan heb jij in iedergeval alles gedaan om hem te proberen te helpen, en ik weet dat je niet te ver zal gaan zodat het niet meer paard waardig is. (en ookal ligt die grens bij iedereen anders)
keep up the good work!

kimmie1

Laat ze lekker ouwehoeren. Ontzettend veel mensen hebben heel veel respect voor wat jij met Canjer bereikt hebt. Denk dat weinigen het je nadoen en dan ook nog eens rond de veertig andere paarden hebben.

En mocht ie het uiteindelijk niet redden, wat ik niet geloof, dan heb jij hem nog een aardige tijd gegeven met goeie zorg en liefde omringd.
Laatst bijgewerkt door kimmie1 op 03-08-08 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:50

HIJ IS AL EEN LEKKER DING!!!!!!

En hij wordt echt steeds mooier. Steeds iets voller.
Ik zal morgen weer eens foto's maken, mogen jullie weer oordelen. Echt een rotopmerking.
Gatver. Ze lijken wel jaloers...........

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:51

Niet te lang bij stilstaan..... die afgunst houd je altijd helaas.

Enne weet je nog wat je een paar weken geleden tegen mij zei? Knipoog

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:53

uuuuuuuuh........... zo 1 2 3 niet meer.... oeps

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:54

PVD wat en hoe je het ook doet er zullen altijd mensen zijn die hun oordeel klaar hebben. Gewoon laten løllen hoe moeilijk het ook is. Volg je eigen gevoel dat werkt tot nu toe prima toch?

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:55

ik weet zeker dat als canjer weer 100% is dat het supermooi geweldig knap paard wordt (is hij nu al). En dan staan ze daar allemaal met een mond vol tanden Knipoog

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:56

canjer is ijzersterk en heeft een aardig sterk willetje,dat heeft inmiddels wel bewezen dacht ik zo.
het moet nu echt wel heel raar zijn wil hij er nu nog tussenuit knijpen aan de mankementen die hij tot nu toe heeft gehad.
er kan altijd iets gebeuren,maar hij slaat zich er tot nu toe keer op keer doorheen.
ik geloof er echt in,dit paard wordt een heel bijzonder dier,en niet alleen vanwege zijn achtergrond...
ik heb hem weer een paar dagen niet gezien,maar hij is weer wat voller geworden,je moet nu echt goed kijken wil je zijn ribben kunnen zien.
hij kijkt ook weer lekker fris uit z'n ogen,en is echt alert op de omgeving.
zijn benen zien er ook netjes uit,1 achterbeen is mooi droog in de kootholte en dun(wel met korstjes,maar dat kan ook niet anders),het andere achterbeen is nog niet zo netjes,maar aan de voorkant zit gelukkig nog wel wat haar,dus ook daarvan verwacht ik wel dat het helemaal bij trekt.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:56

potverdikkie schreef:
uuuuuuuuh........... zo 1 2 3 niet meer.... oeps

Iets met me niets aantrekken van wat andere mensen zeggen en wat voor verhalen er rond gaan? Haha!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:02

ow ja Haha! . Maar ja, ik weet het voor anderen altijd wel en voor mijzelf bak ik er dan niets van hihi. Maar ik geloof in Canjer! En hij in mij. En die Canjer dag komt gewoon.
En als ie wel nog dood gaat schop ik hem in elkaar. Dus aangezien hij dat niet wil gaat ie niet dood Haha!

Nee zonder gekheid, ik heb echt goede hoop bij hem, alleen ik merk wel dat ik door mijn vermoeidheid een beetje een kort lontje begin te krijgen, en al helemaal als ze Canjer afkraken. Kom op zeg, hij ziet er echt stukken beter uit al.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:05

potverdikkie schreef:
Nou, weer even een leuke opmerking gehad, en dan vooral niet recht in mijn gezicht zeggen...

"waar is ze aan begonnen, ze denkt toch zeker niet dat het ooit wat wordt met dat scharminkel....., want dat wordt het toch niet. pffffffffffff.

We maken een heel lange neus naar degene die dat gezegd heeft, want Canjer is en wordt een super-paard! Weet je wie er over 4 (nou, vooruit, 8) jaat de gouden plak binnensleept op de Olympische spelen? Knipoog

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:08

Hij ziet er ook al een heel stuk beter uit en jij weet als geen ander hoeveel vertrouwen dit dier in jouw heeft... Meer heb je toch niet nodig? Probeer een nacht goed te slapen en dan kun je alles weer een stuk beter aan... Moet je nu 's nachts ook nog steeds naar hem toe? Afgelopen nacht ging je ivm de koliek, maar normaal gesproken, ga je er dan ook nog 's nachts heen?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:10

potverdikkie schreef:
ow ja Haha! . Maar ja, ik weet het voor anderen altijd wel en voor mijzelf bak ik er dan niets van hihi. Maar ik geloof in Canjer! En hij in mij. En die Canjer dag komt gewoon.
En als ie wel nog dood gaat schop ik hem in elkaar. Dus aangezien hij dat niet wil gaat ie niet dood Haha!

Nee zonder gekheid, ik heb echt goede hoop bij hem, alleen ik merk wel dat ik door mijn vermoeidheid een beetje een kort lontje begin te krijgen, en al helemaal als ze Canjer afkraken. Kom op zeg, hij ziet er echt stukken beter uit al.

De 45methode, doet het hem altijd Huilen van het lachen

Jullie komen er wel Ja

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:15

PVD gewoon laten lüllen die lui. Ik denk dat je zelf wel nuchter genoeg bent om in te zien dat het nog alle kanten op kan met Canjer, we weten natuurlijk niet wat de inwendige schade is door die verwaarlozing, dat is pas op langer termijn te zien. Je moet het gewoon van dag tot dag bekijken, soms 3 stappen vooruit en dan weer 1 of 2 terug. We moeten er vanuit gaan dat hij over 3of 4 jaar vrolijk onder het zadel rondhuppelt, mocht het niet zo zijn dan heb je er tenminste alles aan gedaan.
Voorlopig blijven we positief en dat hij straks weer lekker de wei in kan en jij wat meer rust kunt krijgen. Dat het scharminkel over een paar jaar een mooi paard zal worden. Haha!

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 22:17

Nee, sinds 2 dagen kon ik eigenlijk weer een beetje doorslapen.
Vanacht slaap ik ook weer door (hoop ik Haha!)