Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sibbe

Re: Serieuze nood-hulpkreet voor redden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:15

Haha! Haha! Haha! Haha! Hyper! Hyper! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Ja Party!! Party!!
super !!!!!!!!!
ga zo door Knipoog
als dit wordt verplaats naar hk ofzo kan ikdit dan wel gewoon blijven volgen tja ben niet zo,n computer genie Blond blond moment

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:16

Goh..jeetje...wat super TS en Canjer!!!!!!!! Dit nieuws kon jij vast heeeeel goed gebruiken gezien de andere zorgen die jij ook nog hebt Knipoog

Door het juigen is het blok beton ook van mijn vingers gevallen maar heb er alweer braaf een stuk opgelegd.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:17

Nouks schreef:
Marieke1985 schreef:
En een mod is ook maar een mens en mensen maken fouten dus mijn vraag is het wel goed gechecked???

Ik heb hier vanmiddag al een mod over gePMd dat het wellicht handig zou zijn om hier even zwart op wit duidelijkheid over te geven (of het wel of niet gecheckt is).

Een mod is ook maar een mens... Sommigen hier vertrouwen wel blindelings op de mods. Nors opkijken

Niet dat ik me met voor- of tegenstanders hier wil mengen, want van dat moddersmijten wil ik mij verre van buiten houden, maar ik zit me soms te verbazen (ook in andere topics) hoe sommigen de mods als superieuren beschouwen. De meeste mods zijn gewoon studenten met wat meer vrije tijd dan anderen om te 'modderen'. Niet om ze af te vallen, zie dit absoluut niet als een belediging mods! Vriendjes zijn? Maar ik zet soms wel mijn kanttekeningen bij hun beslissingen of daden. Ik hoop van harte dat zij dit verhaal juist en grondig gecheckt hebben. En niet op basis van 'goed vertrouwen en mooie verhalen' SA's uitdelen. Laat ze alsjeblieft met de DA-praktijk contact hebben opgenomen.

Top dat Canjer's toestand iets mee lijkt te vallen! Geen zwaar ernstige afwijkingen op de echo dus!

Ilsje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:18

djuno schreef:
Goh..jeetje...wat super TS en Canjer!!!!!!!! Dit nieuws kon jij vast heeeeel goed gebruiken gezien de andere zorgen die jij ook nog hebt Knipoog

Door het juigen is het blok beton ook van mijn vingers gevallen maar heb er alweer braaf een stuk opgelegd.

*lol* dat is wel heel braaf hoor!

j0rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:18

wooooooooow...
wat een super nieuws..!!!!!!!!
wat goed dat het allemaal niet voor niets is geweest!!!
super super super... hopenlijk blijft het herstel zoals het nu gaat, gaan

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:19

wat een geweldig nieuws Haha! ik zei t je toch t gaat beetje bij beetje goedkomen met canjer...Haha!

ben echt blij dat canjer het gewoon gaat redden echt super eenmalig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:20

_eenmalig_ schreef:
De rechterkant bij zijn kaakspier is stuk. Maar dat kan wel genezen, alleen dat duurt enorm lang. Hij moet dus wel direct terug op de pijnstilling.
Aan de linkerkant is wel verdikking te voelen, maar niet echt een duidelijke afwijking.
Herstel duurt wel heel erg lang, maar Tamara vond hem enorm vooruit gegaan. Ook ging Canjer nog even lekker staan mesten voor haar neus, en dat vond ze helemaal geweldig. Althans hoe de mest eruit zag.

We moeten dus gewoon zo doorgaan, en de plekken op zijn hoofd , en wonden op zijn benen blijft Marielle behandelen.
Dat zijn huid eraf gaat heeft ook te maken met al het oedeem wat er in zijn hoofd heeft gezeten, dus die huid sterft nu af, maar er komt al een mooie nieuwe laag over.
Ben echt werkelijk zo blij!

Marielle komt straks ook nog een update geven, die was er het laatste gedeelte van de scan nog bij, en heeft waarschijnlijk meer opgevangen dan ik..
Ik zat even in een roes.
Ze gaven me groot gelijk dat ik ervoor knokte, vinden Canjer een ontieglijk gaaf en braaf kereltje.
Hij gaat het redden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pfff ben zo blij voor je dat ie het gaat redden.
je vliegendekens zijn onderweg Knipoog
er rollen tranen van blijschap over me wangen Huilen van het lachen OK dan! Lovers
kajers zijn jullie allebij jij en je paard

rockwitch

Ik weet niet waar je woont eenmalig, maar een paar pagina´s terug is al genoemd dat er misschien mensen zijn die je willen helpen zodat je weer een beetje rustiger aan kan doen.
Mocht je in de buurt wonen en er interesse in hebben kan ik best wel wat tijd doneren.

Georgette

Ik kwam ditn topic net pas tegen. Ben even gestopt met lezen op pagina 37, maar ik wil allereerst even zeggen dat ik ontzettend vel respect voor je heb!

kitty_gomez

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:21

rockwitch schreef:
Ik weet niet waar je woont eenmalig, maar een paar pagina´s terug is al genoemd dat er misschien mensen zijn die je willen helpen zodat je weer een beetje rustiger aan kan doen.
Mocht je in de buurt wonen en er interesse in hebben kan ik best wel wat tijd doneren.

ze had al aangegeven dat als alles weer rustig is en de situatie het toelaat, ze zeker op dat aanbod wil ingaan

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:22

heb mijn rondje heeeel hard gelopen, ben echt heel blij.
echt helemaal top OK dan!

hoopvol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:23

in 1 woord: Gefeliciteerd!!!!!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:25

Hier nog een stille meelezer!

Ik vind het erg knap wat je doet _Eenmalig_!

Geweldig dat je nu verder kunt knokken voor Canjer!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:26

Heb het allemaal een beetje gevolgd, maar wil nu toch even zeggen dat ik het helemaal geweldig vind dat iemand zich zo enorm ingezet heeft voor deze lieve hengst!!! Echt SUPER!!!! OK dan! Go jij! Go jij! Lachen

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:33

super super super... ik wist het..

en voor degene die specalueerd dat het misschien een oplichter is (zo noem ik het dan maar even) heb je er wel bij na gedacht dat de kliniek uit privacy geen gegevens geeft.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:33

Moderatoropmerking:
En een slotje voor overleg.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:34

Om even alle twijfels over de kliniek weg te halen.

Ik heb zojuist de kliniek gebeld. De assistent liet mij weten dat ze vanmorgen inderdaad door Nickysplace is gebeld en zij haar vermeldt heeft dat de kliniek hier niets van wist en met bokt contact op zouden nemen.

Helaas was zij dus niet goed geïnformeerd. Zij heeft mij zojuist bevestigd dat Canjer wel degelijk onder behandeling is bij deze kliniek en zij allemaal daar enorme bewondering hebben voor TS.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:34

TS,
Misschien al een eerder gestelde vraag, maar als alles goed komt met Canjer, ga je bokt dan over een tijd ook vertellen wat je echte accountnaam is om ons op de hoogte te houden?
Ik vind het namelijk geweldig leuk om te lezen dat het zo goed met hem gaat en het zou jammer zijn als je over een paar weken geen SA meer gebruikt en niemand meer weet hoe het afloopt met je vechtertje.
Groetjes en ga zo door!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:37

Slotje plakte niet goed, maar staat er nu dus echt op.
Zoals 2 posts hierboven al vermeldt, slotje voor overleg.

Edit: pb-en wat de status is en hoe het er voor staat heeft geen zin. Zodra er iets bekend is wat we met dit topic gaan doen komt er hier vanzelf een update.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 18:18

Na overleg tussen de moderators blijft dit topic op slot. Wij hebben een schaduwaccount toegestaan omdat ook wij zijn geschrokken van de staat waarin het paard in kwestie verkeerde en we het belangrijk vonden dat de topicstarter hierover voor advies op Bokt terecht kon. De reden dat ze dit niet onder haar eigen naam wilde doen, vonden wij valide genoeg voor een schaduwaccount. Dit topic is in het begin ook zo verlopen: er zijn een hoop tips gegeven waar de topicstarter iets mee kon. En er leefden (en leven) veel mensen mee met het paard en de eigenaresse.

Helaas verliep het topic daarna met wat meer problemen: er werden een flink aantal ongepaste opmerkingen geplaatst die veelal persoonlijk gekleurd waren. Daar zijn mensen verschillende malen door moderators op gewezen, maar deze aanwijzingen zijn niet opgevolgd. Moderatoraanwijzingen zijn niet vrijblijvend: op het moment dat deze continu worden genegeerd, niet alleen door mensen die X vinden, maar ook mensen die Y vinden en hard tegen X ingaan, ontstaat er in onze ogen een onwenselijke situatie. Wij hebben daarom besloten het topic niet meer open te doen. Wij hebben contact opgenomen met de eigenaresse van Canjer en gevraagd of zij jullie eventueel onder haar eigen naam op de hoogte wil houden van zijn situatie - totdat wij van haar een reactie hebben blijven ook de twee HK topics nog dicht.

Daarnaast willen we graag twee dingen nog eens herhalen:
- Inzamelingsacties zijn in principe niet toegestaan op Bokt, ook in dit geval is hier geen toestemming voor gegeven.
- De moderators op Bokt controleren de verhalen op het forum niet op waarheid. Dat geldt ook voor verhalen die onder een schaduwaccount worden geplaatst. Op het moment dat iemand een SA aanvraagt beoordelen wij de aanvraag, maar daarbij doen we geen uitgebreid onderzoek.

De naam van de kliniek is op verzoek van de kliniek zelf verwijderd. Zij werden aan de lopende band gebeld en gemaild over deze zaak, wat veel tijd kost die ze beter aan het verzorgen van de dieren kunnen besteden.