super !!!!!!!!!
ga zo door

als dit wordt verplaats naar hk ofzo kan ikdit dan wel gewoon blijven volgen tja ben niet zo,n computer genie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouks schreef:Marieke1985 schreef:En een mod is ook maar een mens en mensen maken fouten dus mijn vraag is het wel goed gechecked???
Ik heb hier vanmiddag al een mod over gePMd dat het wellicht handig zou zijn om hier even zwart op wit duidelijkheid over te geven (of het wel of niet gecheckt is).
djuno schreef:Goh..jeetje...wat super TS en Canjer!!!!!!!! Dit nieuws kon jij vast heeeeel goed gebruiken gezien de andere zorgen die jij ook nog hebt![]()
Door het juigen is het blok beton ook van mijn vingers gevallen maar heb er alweer braaf een stuk opgelegd.
_eenmalig_ schreef:De rechterkant bij zijn kaakspier is stuk. Maar dat kan wel genezen, alleen dat duurt enorm lang. Hij moet dus wel direct terug op de pijnstilling.
Aan de linkerkant is wel verdikking te voelen, maar niet echt een duidelijke afwijking.
Herstel duurt wel heel erg lang, maar Tamara vond hem enorm vooruit gegaan. Ook ging Canjer nog even lekker staan mesten voor haar neus, en dat vond ze helemaal geweldig. Althans hoe de mest eruit zag.
We moeten dus gewoon zo doorgaan, en de plekken op zijn hoofd , en wonden op zijn benen blijft Marielle behandelen.
Dat zijn huid eraf gaat heeft ook te maken met al het oedeem wat er in zijn hoofd heeft gezeten, dus die huid sterft nu af, maar er komt al een mooie nieuwe laag over.
Ben echt werkelijk zo blij!
Marielle komt straks ook nog een update geven, die was er het laatste gedeelte van de scan nog bij, en heeft waarschijnlijk meer opgevangen dan ik..
Ik zat even in een roes.
Ze gaven me groot gelijk dat ik ervoor knokte, vinden Canjer een ontieglijk gaaf en braaf kereltje.
Hij gaat het redden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rockwitch schreef:Ik weet niet waar je woont eenmalig, maar een paar pagina´s terug is al genoemd dat er misschien mensen zijn die je willen helpen zodat je weer een beetje rustiger aan kan doen.
Mocht je in de buurt wonen en er interesse in hebben kan ik best wel wat tijd doneren.