Somebitch: proppen is vervelend. Al contact met de tandarts gehad?
Kreeg foto van verzorgster van stalgenoot. Sakyr doet een middagdut.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marleen_88 schreef:Tancreda: wat sneu zeg. Is daar nog iets aan te doen?
Somebitch: proppen is vervelend. Al contact met de tandarts gehad?
Kreeg foto van verzorgster van stalgenoot. Sakyr doet een middagdut.
[ Afbeelding ]

CalipsoLover schreef:Hij gaat niet weg hoor, hij blijft van mij en ik blijf hem ook onderhouden qua kosten![]()
Hij zou samen staan met een shetlander en een 8-jarige ruin, de ruin heeft niet genoeg aan de shetlander en treurt, daarom zoeken ze nog een paard erbij. Ze nemen de volledige zorg op hen, maar zou maar 180 euro moeten betalen ipv de 300 die ik nu betaal. De paddock is groot genoeg om een klein sprintje te trekken.
De reistijd is +20 minuten extra. Al kan ik nu eigenlijk ook al weinig langsgaan ivm de afstand. Er zijn geen betaalbare stallen in de buurt van mijn huidige woonplaats, die piste heb ik al lang onderzocht maar dat is het nadeel van in een stad wonen met weinig groen.

Zit er vooral mee in dat hij dus maar 3x/week op de weide kan bij deze nieuwe plek en de rest op de paddock, anderzijds weet ik ook niet hoe lang hij nog oké is om een halve stal te hebben en is dit voor die prijs wel een buitenkans. Ik heb een aantal geïnteresseerde voor een halve stal maar het is altijd een beetje gedoe om de juiste match te vinden omdat ik ook niet wil dat er te veel verwacht wordt. Hij staat ook al zo lang in de huidige kudde dat ik niet weet of ik er goed aan doe…
Nu afwachten tot vrijdag.