Nu staat ze dus zich gewoon vol te vreten op de weide.. Alhoewel de wei wordt gelukkig weer aardig schraal dus mijn idee is om de eerste 2 weken een masker om te doen en dan gewoon weer af..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Miepjo schreef:Ja, dat is hier ook zo met de GreenGuard. De kanten waar ze wondjes van krijgt plak ik af met duct tape... daarmee is het probleem opgelost. Verder krijgt ze hier en daar eerst wat kale plekjes, maar daar vormt zich inderdaad eelt en dan komen de haren gewoon blijvend terug.
doemaar schreef:Nou het graasmasker bij mijn fjord "ging" goed ze acsepteer dat ding buitengewoon prima. Wel heb ik het gaatje groter geknipt. Maar ben dat ding nu weer helemaal ff zat!! Ze krijg er plekjes van dus ik al bontjes besteld voor de kopstukken, kijk ik gister komen er ook kale plekjes om haar snoet. Moet ik daar ook weer een bonte toestand van maken... De korf is al van zo zacht materiaal en nee het masker is absoluut niet te klein want er zit overal genoeg ruimte tussen.
Nu staat ze dus zich gewoon vol te vreten op de weide.. Alhoewel de wei wordt gelukkig weer aardig schraal dus mijn idee is om de eerste 2 weken een masker om te doen en dan gewoon weer af..