Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nickysplace schreef:Er is 1 paardenpraktijk West-Brabant, waar dus niks bekend zijn, ze gaan overigens contact met bok hierover opnemen om hun naam te laten verwijderen.
Daarnaast is er nog een dierenartsenpraktijk West Brabant, maar daar heeft -eenmalig- niet over in haar bericht.... Dus als ze die bedoelt, dan moet ze dat ook zo neerzetten, zit nogal een verschil in.
Dat ik even check is omdat ik wel geld wil storten, helemaal uit mij zelf, ik heb niet gezegd dat ze dat heeft gevraagd, maar ik wil weten waar dat naar toe gaat. Ik ben geen mak schaap, zo van iedereen doet het dus ik ook, ik heb mijn kanttekeningen, en dat is mijn recht.
En omdat er tegenwoordig zoveel spookverhalen zijn ben ik erg kieskeurig.. En dat vind ik wel jammer voor diegene die wel hun best doen voor mens en dier, zelfs in dit topic. Ik twijfel zo wie zo niet aan de moderators en hun goede bedoelingen, maar wel aan sommige ts (zo noem je dat?) wel.
Marieke1985 schreef:En een mod is ook maar een mens en mensen maken fouten dus mijn vraag is het wel goed gechecked???
terpentijn schreef:Eenmalig, krijgen we dan nog te horen wat Marielle nog precies heeft opgevangen tijdens het laatste deel van het scangebeuren?