Ze vond haar 100% beter

Dus vanaf morgen maar weer het land op en neer wandelen en dit per week opvoeren.
Ik ben blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jemawi schreef:Ik meld me weer even nav mijn eerdere posts, afgelopen woensdag is zo goed als zeker cushing geconstateerd. Zoals al eerder gezegd, maar toch valt het ff rouw op mn dak.
De DA zei me nog dat ze met gemak 30 kunnen worden, maar ja, mijn dame is al 28. (had haar voor het eerst ze wist de leeftijd van May niet).
Heb een bloedonderzoek laten doen en krijg maandag de uitslag, wellicht nav de uitslag een vervolgonderzoek.
De DA vertelde me dat een behandeling (pergolide) zo kostbaar is. Klopt dat?
Jemawi schreef:Bedankt voor jullie informatie.
Ik zou verder graag van de cushing kenners willen weten wat jullie van mijn merrie vinden:
http://i15.photobucket.com/albums/a399/ ... s-0040.jpg
Ze is 28 en ziet er nu voor het eerst zo uit. Kwam voorheen altijd perfect door het haar. Ook onder haar buik hangt nog een heel pak, wat niet echt goed loslaat.
De DA die geweest is, overigens voor het eerst mijn paard zag, zei dat mijn merrie het 'schoolvoorbeeld' Cushing is.
Ireen_ schreef:Het zou kunnen, maar wel vreemd dat ze dan verder echt geen symptomen heeft.. Mij is overigens verteld dat zo´n vacht ook kan ontstaan door een vitaminegebrek of worminfectie, maar dat was bij mijn pony niet het geval.