Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
salamaleque schreef:Vandaag een Fedimax uitrijdeken besteld, heb ik hem maar in huis voordat mijn paard geschoren wordt en het najaar echt begint. Best aan de prijs (incl verzenden EUR 97) dus ik hoop dat hij bevalt. Paard werd vorige winter toch wat stijver nu hij iets ouder is dus hopelijk houdt deze deken hem lekker soepel.
Duhelo schreef:kan er iemand die de bot en fedimax rugwarmers heeft daar eens een foto van maken?
en van de fedimax, wat is het verschil tussen de gewone versie en de luxe?
Mijn zadel is zo aangepast dat ik weer gewone dekjes kan gebruiken, echter zit er vrij weinig prijsverschil tussen de dekjes en de rugwarmers, dus ik overweeg de rugwarmer te kopen en te gebruiken onder het zadel. zodat ik deze ook kan gebruiken bij mijn oudje.
pluisje88 schreef:Duhelo schreef:kan er iemand die de bot en fedimax rugwarmers heeft daar eens een foto van maken?
en van de fedimax, wat is het verschil tussen de gewone versie en de luxe?
Mijn zadel is zo aangepast dat ik weer gewone dekjes kan gebruiken, echter zit er vrij weinig prijsverschil tussen de dekjes en de rugwarmers, dus ik overweeg de rugwarmer te kopen en te gebruiken onder het zadel. zodat ik deze ook kan gebruiken bij mijn oudje.
Gaat dat niet schuren? Ik heb zon dikke anatomische maar die wil ik echt niet onder m'n zadel hebben...