Fabster schreef:Ik denk dat je de lechnerantenne bedoelt, Annick. Ik ga regenmatig naar Den Hoek. Daar werken ze daar ook mee. En zij hebben vaker problemen met mijn paarden opgelost dan de reguliere DA. Dus als het een beetje ingewikkeld wordt, blijf ik niet bij de DA hangen. Kost klauwen vol geld en lost maar verrassend weinig op, is mijn ervaring. Zij werken daar met honeopathie en fytotherapie. Wat in mijn ogen feitelijk op hetzelfde neer komt. Daar werken trouwens wel allemaal 'echte' DA's. Gewoon adgestudeerd geneeskunde. Die ook gewoon prascend aanraden (of andere reguliere geneesmiddelen) als dat nodig is. Maar zij hebben net een beetje meer in hun pakket dan alleen de reguliere middelen.
Yep dat was het idd , ik was er zelf niet bij maar mijn dochter , maar jij heb er dus wel goede ervaringen mee , ik sta op het moment overal open voor , in ieder geval is zijn tik nu eigenlijk weg , ondanks we met prascend gestopt zijn , maar het kan zo maar dat hij er morgen weer last van heeft , we gaan het even aankijken en in december weer eens testen .