Inge.... alle sterkte ter wereld gewenst, ik hoop niet dat het de kant op gegaan is die ik al langer vreesde, weet wel dat je er alles, maar dan ook alles aan hebt gedaan en NOG wil doen om Cassis te redden.
Maar soms is alles wat je doet nog niet genoeg, dan zijn ze gewoonweg te ver weg en gewoonweg echt niet meer te genezen.
Niemand, helemaal niemand, verwacht van je dat jij alles kunt redden, dat je het wil, en ook kan, is overduidelijk, zie Faytje (!)waarvoor mijn grootste respect...
Als het een hoefzweer zou blijken, zou ik "blij" zijn, dan is daar tenminste snel iets aan te doen.
Neemt niet weg dat hij op 4 benen pijnlijk hoefbevangen staat, met gekantelde hoefbenen, waarmee hij ondanks de Bute nog zeer veel last en pijn aan heeft. Hoe ver moet je gaan?
Het ellendige is dat het ook nog zo'n mooi en jong paard is, die ellendige pech heeft deze rotkwaal te hebben opgelopen, waadoor je natuurlijk de grootste moeite hebt hem zo te zien strompelen en stuntelen.
Ik begrijp heel goed dat jouw pijn in deze net zo groot is als die van Cassis,,, het IS ook hartverscheurend.
"Sturen" naar wat voor beslissing dan ook zou ik nooit doen..., hoewel sommigen dat suggereren, ten eerste laat jij je helemaal niet "sturen" en zoals al eerder gebleken is: jij hebt genoeg hart om zelf te weten wat je moet doen, en welke beslissing je moet nemen.
Anderen zeiden het heel goed: in dit stadium is iedere beslissing "goed", als het maar paardwaardig blijft.
Nogmaals sterkte, meis, dit zijn de rotste dingen als je met paarden te maken hebt.... ben benieuwd wat de DA aanraadt....
Laatst bijgewerkt door terpentijn op 06-02-14 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt