probeer toch om haar helemaal te laten gaan, pas dan kan ze ook weer ontspannen en blij bij je zijn zonder dat ze hoeft te proberen om je pijn te verzachten.
Hou van jezelf San ,het is goed zo geef haar ruimte en jezelf ook

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Vandaag voor t eerst echt weer genoten op stal,de kudde doet het goed en daar ben ik blij mee en het geeft nu toch rust,dat ik nergens meer rekening mee hoeft te houden,al had ik dat nog met liefde jaren wel gedaan....
fargo schreef:sandra3235 schreef:Vandaag voor t eerst echt weer genoten op stal,de kudde doet het goed en daar ben ik blij mee en het geeft nu toch rust,dat ik nergens meer rekening mee hoeft te houden,al had ik dat nog met liefde jaren wel gedaan....
Dit herken ik heel erg, je wilt het nog jaren voor ze doen, maar als het over is dan geeft dat wel veel rust omdat je weet dat ze nu niets meer kan overkomen en de rest in orde is.
sandra3235 schreef:nou doe maar niet Hihiesje...je hoeft je echt geen zorgen te maken om mij hoor...heb al zoveel dierbare dierenvriendjes verloren en mijn eigen paps bijna 2 jaar terug..........alles slijt en ik ben gewoon meestal zo dankbaar met wat ik gehad heb,...alhoewel ik best nog even met mijn paps had willen overleggen en even op schoot had kunnen kruipen...maar ik heb gelukkig een waanzinnige positieve kijk op t leven.....
![]()
Ik heb van mijn vader geleerd alles te doen en uit het leven te halen, zodat je zonder spijt terug kan kijken en als dat zo is,doe je het goed....
Loes,doe normaal zeg,jij stuurt altijd kaarten en lieve berichten.....anders ga ik me helemaal schuldig voelen...
Caballos dank je.....