Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esje01

Re: Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:02

Je hebt haar losgelaten, maar het laat jou niet los.
probeer toch om haar helemaal te laten gaan, pas dan kan ze ook weer ontspannen en blij bij je zijn zonder dat ze hoeft te proberen om je pijn te verzachten.
Hou van jezelf San ,het is goed zo geef haar ruimte en jezelf ook :(:)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 15:13

Ik heb net alles opgeruimd Es.... _/-\o_ en ik doe mijn best en probeer het los te laten,antwoorden zal ik nooit krijgen..
Jaja we leren het wel stapje voor stapje...zodra ik merkte dat haar bevangenheid een andere reden had en jullie weten al dat mijn gevoel niet positif was de laatste tijd,ook niet met dracht,toen ik mijn onmacht en boosheid want ik vond het fiets oneerlijk dat dit haar niet gegund werd na heel haar strijd(en de mijne) kon ik eerlijk en oprecht (samen met haar)een keuze maken .....

Ik blijf het proberen positief te zien,wat had ik die 2 jaren niet willen missen,ik heb zoveel inzichten gekregen en geleerd en zoals Desert ooit in reading heeft gezegd,zij is zo dankbaar dat ze vertrouwen heeft terug gekregen in de mens en de onvoorwaardelijke liefde....ze had vroeger meer verdriet dat men haar niet zag dan haar kwalen....

Ik ben een rijk mens _/-\o_ _/-\o_ ,met toch verdriet om het gemis van mijn spiegeltje...

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:26

Amen!
Je gemis zal voorlopig niet minder worden, maar hoop wel dat je het puzzelen een beetje los kunt gaan laten.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:37

Ik geloofde het destijds (hoor mij zeggen destijds) niet toen Dana overleed dat het zou slijten, alleen al de gedachte dat ze er niet meer is/was, het zien van foto's enz enz maakten me gek en kon ik alleen maar huilen. We zijn inmiddels bijna 4 maanden verder en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk, dat ik haar niet mis, maar het gevoel is anders, mijn gevoel heeft mijn verstand ingehaald, want tja dat verstand had er vrede mee. Op sommige momenten heeft het gevoel weer de overhand, zoals afgelopen vrijdag met Desert, maar dat mag ook. Dus lieve Sandra het komt.....kusss

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:45

Wij hebben onze Sindy 2,5 jaar geleden laten gaan, 3 jaar maar bij ons geweest. Er gaat nog bijna geen dag voorbij dat we, ook al is het maar een glimpje, aan haar denken.

@Esther dat heb je mooi geschreven, zoveel waarheid ook zeker met Desert en met Sandra!

Maar San en Renee, wat jullie allemaal voor haar hebben gedaan.... met zoveel liefde en wederzijds respect. Het komt weer goed, rustig aan, neem je tijd om te rouwen.

lavendel64

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:56

Lieve Sandra en Rene ik las pas net het bericht over Desert, ik schrok er toch wel van had het nog niet verwacht.
Heel veel sterkte hiermee ik vind het een moedige beslissing, maar ik denk dat het jullie wel veel rust gaat geven.
Maar denk aan alles wat ze jullie geleerd en gegeven heeft dat is onbetaalbaar.Het gevoel van verlies gaat nooit weg maar het wordt anders en er komt een tijd dat je alleen nog maar met een lach aan haar terug kunt denken.
Nogmaals veel sterkte :(:)

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 00:19

Lieverds, heel veel sterkte met dit verlies! Hoewel we het toch aan zagen komen, komt het wel onverwachts. Je hebt alles voor haar gedaan wat in je vermogen lag.
Rust zacht lieve wijze Desert! Ze heeft ons allemaal veel geleerd. Ik denk dat haar taak hier klaar was.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 15:04

Dank jullie wel,wat ben ik gezegend met een hoop lieve mensen om mij heen en ook door ontmoetingen hier...
Ik had vandaag 3 kaarten bij de post met allemaal foto van Desert en lieve woorden,dank jullie wel!!!!

Vandaag voor t eerst echt weer genoten op stal,de kudde doet het goed en daar ben ik blij mee en het geeft nu toch rust,dat ik nergens meer rekening mee hoeft te houden,al had ik dat nog met liefde jaren wel gedaan....

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:12

Fijn dat de kudde het goed doet.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:13

sandra3235 schreef:
Vandaag voor t eerst echt weer genoten op stal,de kudde doet het goed en daar ben ik blij mee en het geeft nu toch rust,dat ik nergens meer rekening mee hoeft te houden,al had ik dat nog met liefde jaren wel gedaan....

Dit herken ik heel erg, je wilt het nog jaren voor ze doen, maar als het over is dan geeft dat wel veel rust omdat je weet dat ze nu niets meer kan overkomen en de rest in orde is.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 15:27

Ja fargo dat bedoel ik precies!!! _/-\o_
en nooit geen pijn meer....

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:03

Fijn dat het met de rest van de kudde goed gaat en dat je zelf ook weer kan genieten op stal.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:10

Vandaag voor t eerst echt weer genoten op stal,de kudde doet het goed en daar ben ik blij mee en het geeft nu toch rust,dat ik nergens meer rekening mee hoeft te houden,al had ik dat nog met liefde jaren wel gedaan....[/quote]

fijn om te horen Sandra, nu maak ik me ook een beetje minder ongerust om jou

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:23

ik ben helemaal stil, jeetje lees het nu pas.......... Desert is niet meer........
Wat een groot gemis, los laten is zeggen "ik hou van jou"

Sterkte Sandra en familie

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 16:43

fargo schreef:
sandra3235 schreef:

Dit herken ik heel erg, je wilt het nog jaren voor ze doen, maar als het over is dan geeft dat wel veel rust omdat je weet dat ze nu niets meer kan overkomen en de rest in orde is.

het is een soort druk die van je schouders valt.....al moest ik wel even wennen aan het feit dat ik geen zorgen meer had.....erg herkenbaar Sandra!

*bedenk me dat ik de kaart vergeten ben te versturen*

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 17:09

San fin om te horen dat kudde het goed doet en dat je weer eventjes hebt kunnen genieten.
En ja heel herkenbaar

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-14 23:08

esje...je hoeft je echt geen zorgen te maken om mij hoor :* ...heb al zoveel dierbare dierenvriendjes verloren en mijn eigen paps bijna 2 jaar terug..........alles slijt en ik ben gewoon meestal zo dankbaar met wat ik gehad heb,...alhoewel ik best nog even met mijn paps had willen overleggen en even op schoot had kunnen kruipen...maar ik heb gelukkig een waanzinnige positieve kijk op t leven..... ;)

Ik heb van mijn vader geleerd alles te doen en uit het leven te halen, zodat je zonder spijt terug kan kijken en als dat zo is,doe je het goed....

Loes,doe normaal zeg,jij stuurt altijd kaarten en lieve berichten..... :* anders ga ik me helemaal schuldig voelen...

Caballos dank je.....

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:13

sandra3235 schreef:
esje...je hoeft je echt geen zorgen te maken om mij hoor :* ...heb al zoveel dierbare dierenvriendjes verloren en mijn eigen paps bijna 2 jaar terug..........alles slijt en ik ben gewoon meestal zo dankbaar met wat ik gehad heb,...alhoewel ik best nog even met mijn paps had willen overleggen en even op schoot had kunnen kruipen...maar ik heb gelukkig een waanzinnige positieve kijk op t leven..... ;)

Ik heb van mijn vader geleerd alles te doen en uit het leven te halen, zodat je zonder spijt terug kan kijken en als dat zo is,doe je het goed....

Loes,doe normaal zeg,jij stuurt altijd kaarten en lieve berichten..... :* anders ga ik me helemaal schuldig voelen...

Caballos dank je.....
nou doe maar niet Hihi

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 06:51

wat fijn dat de kudde het weer goed doet, dat zal een last van je schouders zijn.
top dat je weer van hun kan gaan genieten, het gemis zal er zijn, maar desert zal er altijd bij zijn, ze leeft voort in vele harten

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 21:17

Vandaag hoefsmid geweest en toen had ik wel he gelukkig daar heeft ze nu geen last van...
Alles vindt hier zijn plekje wel zo te zien,alleen Blonde is depressief,die heeft er echt last van,maar dat was Desert haar schaduw al 7 jaar en pakt niet echt haar plekje :(:) :(:)
Even wat extra aandacht en praten maar de komende tijd...

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:20

Geef haar maar extra knuffels :(:)

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:33

Ach, arme blonde. Zal zaterdag wel met dr knuffelen.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:35

Oh lieve blonde....afstandsbediening knuffels vanuit Limburg! Xx

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:53

Extra knuffel meegezonden met afstandbediening van Loes!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 18:19

Ik heb Blonde extra geknuffeld namens jullie hoor....

pfft vandaag alweer 1 week geleden,..ik had het vandaag ineens even moeilijk,verstand staat er zo achter,maar gevoel mist haar enorm ;( het wordt gewoon nooit meer hetzelfde,aan mij om het anders net zo fijn te vinden....
bij thuiskomst zat er een kaartje van dierenartspraktijk in de bus met veel sterkte met verlies van Desert....zo attent....