Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DPTomboy schreef:Zijn er nog mensen die binnenkort gaan/willlen bestellen?
Aangezien het nogal wat scheelt in prijs of je er 200 of 600 besteld, leek het mij wel een idee om evt. samen te bestellen. Zijn er mensen die interesse hebben?
martinique schreef:DPTomboy schreef:Zijn er nog mensen die binnenkort gaan/willlen bestellen?
Aangezien het nogal wat scheelt in prijs of je er 200 of 600 besteld, leek het mij wel een idee om evt. samen te bestellen. Zijn er mensen die interesse hebben?
Ik zit er wel aan te denken om wat te gaan bestellen, maar ik denk dat ik er maar 100 wil ofzo.
lisanne112 schreef:Hoe is jullie verloop gegaan bij een maagzweer? en welke medicatie gaven jullie je paard en hoelang?
lisanne112 schreef:hier ook helaas een paard met een maagzweer.
Hij heeft nu 1 week gastrogard gehad ( hele spuiten) en staat nu voor de komende 2 weken op gastrogard ( halve spuiten) . Daarna adviseert de dierenarts om over te gaan op ekygard en deze pot op te maken.
Hoe is jullie verloop gegaan bij een maagzweer? en welke medicatie gaven jullie je paard en hoelang?
SteffiiY schreef:lisanne112 schreef:hier ook helaas een paard met een maagzweer.
Hij heeft nu 1 week gastrogard gehad ( hele spuiten) en staat nu voor de komende 2 weken op gastrogard ( halve spuiten) . Daarna adviseert de dierenarts om over te gaan op ekygard en deze pot op te maken.
Hoe is jullie verloop gegaan bij een maagzweer? en welke medicatie gaven jullie je paard en hoelang?
Oef oef zolang op gastroguard dat moet wat kosten