Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flosje446 schreef:Mijn RSIH is dit jaar niet meer zo goed luchtdoorlatend. Senna staat er nu al onder te zweten. Vorig jaar zweette ze nog geeneens bij 30 graden. Nu maar een eczeemhals met vliegendeken opgedaan. Ze wordt wel helemaal gek van de beestjes. Dit jaar is het wel een heel stuk erger dan vorig jaar. Zo sneu om te zien.
Rianne_ schreef:Is de RSIH niet heel stug/ruw en gaat die daardoor niet schuren?En is ie snel kapot of valt dit wel mee?
Malenka schreef:Sita_,
Bij kennisen van mij doen ze dat bij de paarden in de staart. Het zou inderdaad erg goed werken. Ik was zelf ook van plan dit te gaan proberen. Ik wist alleen niet waar ik ze kon vinden. Dus bedakt voor de link.
ireika schreef:met azijn? hm nog niet geprobeerd! (had vorig jaar wel een vliegenspul gemaakt met azijn, kamille-thee, dettol, en munthee, maar dat hielp meestal maar kort) heb wel nog veel azijn over dus (gebruiken we nooit in de keuken dusja) dus misschien kan ik dat wel proberen... misschien eerst op mezelf, om te zien of het niet te irriterend/uitdrogend is?
opisop_shop schreef:Iemand ervaring met de nep-RSH van Agradi?
http://www.agradi.nl/prohorse/merkensho ... 960/56_242
Nu E60 incl. verzenden, lijkt me wel het proberen waard.
Zoek nog een deken voor de warme dagen, wel met buikflap omdat hij daar jeuk heeft en dat eheft deze deken wel.
Heb hem vandaag helemaal gewassen met teer-shampoo, kan ik ook beter zien hoe rommelig het nog steeds is aangezien de huid nu weer mooi glad is.
Hij had geen jeuk meer aan zijn staart gelukkig.
mirkip schreef:Wel stinkt het spul verschrikkelijk en is het zo donker als de nacht. Maar dat komt door de hertzhoornolie (schrijf ik dat zo goed?) die er in zit. (Geen teer dus!!! Zoals ik ook wel eens las)