Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Je moet er achter zien te komen waardoor die allergie veroorzaakt wordt! En dan bedoel ik niet bijv. het stof en het stro. Een allergie is een symptoom. Er is iets in het lichaam wat die veroorzaakt en dat moet worden opgespoord. Alles wat je nu gaat geven tegen die allergie is symptoombestrijding en zo kom je dus nooit echt van de allergie af, je onderdrukt het alleen maar!
twister42 schreef:singasong schreef:Je moet er achter zien te komen waardoor die allergie veroorzaakt wordt! En dan bedoel ik niet bijv. het stof en het stro. Een allergie is een symptoom. Er is iets in het lichaam wat die veroorzaakt en dat moet worden opgespoord. Alles wat je nu gaat geven tegen die allergie is symptoombestrijding en zo kom je dus nooit echt van de allergie af, je onderdrukt het alleen maar!
deze snap ik niet helemaal, ik weet niet beter dat een allergie een reactie op iets is, mijn dochter heeft ook verschillende allegieen, maar die heeft zoveel onderzoeken gehad en er is mijn nooit duidelijk geworden dat die allegieen door iets worden veroorzaakt. kun je mij uitleggen wat je bedoelt en waar ik naar zou kunnen kijken? vast bedankt
twister42 schreef:aaaahhaa op die manier, ik kan alleen maar zeggen dat ik hem door de da vorig jaar helemaal binneste buiten heb laten keren, zijn oren, ogen, nek, rug, bloed en mest niets hebben ze kunnen vinden. zijn bloedwaarden waren bijzonder goed. tja dan maar een orthopeet erbij die heeft hem drie keer gekraakt, fysio erbij ook een keer of drie, en jawel hij bleef schudden tot het weer eind september werd, ik kan me na al deze tests toch niet echt voorstellen als dat ie een bacterie zou hebben die niet gevonden zo zijn, maar goed ik ben nu bezig met josefien, ben gister begonnen met de spullen die zij heeft toe gestuurd, hoop maar gewoon dat het werkt.
ellepel schreef:hoe is t eigenlijk met niek??
singasong schreef:@Vera; ben jij al weer met je paardje op controle geweest?
vera schreef:http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=25575
Dit is dezelfde alleen heb ik de veterinaire uitvoering (geen idee wat daarin het verschil is dan).
Ik hbe nog nergens in de stukken over HS terug kunnen vinden dat HS ook veroorzaakt kan worden door niet goed werkende darmen, vandaar mijn ??
Grappig dat jij het ook merkt
heeft iemand ervaring met HS door een aangeleerde trigger?
singasong schreef:vera schreef:http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=25575
Dit is dezelfde alleen heb ik de veterinaire uitvoering (geen idee wat daarin het verschil is dan).
Ik hbe nog nergens in de stukken over HS terug kunnen vinden dat HS ook veroorzaakt kan worden door niet goed werkende darmen, vandaar mijn ??
Grappig dat jij het ook merkt
heeft iemand ervaring met HS door een aangeleerde trigger?
Ik dacht dat er werd gezegd dat het door de 'aangezichtszenuw' kwam?!
KindnessM schreef:Was t nou in dit topic...
ik weet t niet meer, kan niet zo snel teurg vinden...
maar t ging over vieze kokers... kindness heeft daar geen last van