Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wel mega lief van stalgenootje dat dat kon! Vond dat hele trailerladen ook het verschrikkelijkste van alles. Vond het bijna makkelijker om hem daar achter te laten omdat die toen wel chill was..

) dus daar bleef water in staan (en Boon haat natte voetjes
). Dus die zandvrij gemaakt en weggehaald, gaten gedicht en weer terug gelegd. Meteen gesleept en ook Boon nog even gelongeerd. Gelukkig geen uitspattingen, dus geen grote gaten in mijn wei
Tancreda4 schreef:Lekker bezig! Het was een ook goed weer voor.
Fijn dat alles goed is gegaan queelens!
Hier vandaag geen land mee te bezuilen... ik zag t vanmorgen al op m'n camera dat ze aan het ijsberen was. Even navraag aan stalgenootje en er stond dus een trailer op de parking. T uitje naar de kliniek in december zit nog vers in de kop blijkbaar want trailer was stress en resulteerde in 3 kwartier ijsberen en kopgooien.
Toen moest ze ook nog even alleen (zonder de pony) mee naar stal want de TA kwam. Ze moest 2 tellen wachten dus zet haar in stal en daar maakte ze zich druk en zette alles op stelten dat ze binnen no time stond te dampen. Echt, ze kan zich zoooo druk maken. Ze zat helemaal in d'r hoofd. De behandeling ging niet door dus naar buiten gezet waar ze alle onrust af wilde reageren op d'r pony en daarbij hard haar hoofd stootte waar ze wel echt even goed last van had (hoofd laag, schudden en stampen). Gelukkig werd ze daarna wel weer rustiger. Maar echt, oud en wijs niet altijd hoor, ze kan zich zo onnodig druk maken soms...
Morgen gaat er weer een met de trailer weg. Ben benieuwd of ze daar ook van gaat piepen of dat ze de kleuren zou herkennen (die van vandaag is 2 druppels mijn trailer).
Gisteren was ze met wild doen in de bak ook gevallen (ze klapte bijna achterover maar gelukkig viel ze alleen op de kont en niet helemaal achterover). Ze heeft geen goede dagen

Dan wil ik meteen wat nieuw draad spannen zodat ik van al het oude draad al die knopen etc kwijt ben.