_Inge schreef:pmarena schreef:Inge...
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid hoor: (waarom) is het geen mogelijkheid om die hoef gewoonweg langer te maken met 1 of andere kunsthars ofzo...? Dan hoef je niet te wachten op groei maar kun je hem toch direct zo laten dragen als je wilt...?
en @ yvonnedv, Kan het altijd eens overleggen met de hoefsmid, maar ook van N.ass.au kwam hier niet mee terwijl ze toch meer van dit soort gevallen krijgen dus weet niet of het mogelijk eens.
Maar we bellen gewoon morgen even om het eens te vragen.
we mogen alleen ook niet te positief zijn, want hoe dan ook, als we er een ijzer onderkrijgen en als de hoef gaat groeien, hij is nog steeds zwaar hoefbevangen aan alle vier de benen, het is sowieso de vraag of hij ooit normaal gaat kunnen lopen.
Stel je voor, door een wonder komt hij er allemaal vanaf. Als je jezelf de vraag al stelt of hij ooit nog normaal gaat kunnen lopen, vind je het dan nog eerlijk tegenover jezelf. Niet slecht bedoelt maar als hij nooit meer normaal zou kunnen lopen, vind je het dan nog fair tegenover hem? Ik ben daar wel heel nieuwsgierig naar. Ik heb namelijk het gevoel dat hij dan nog steeds in pijn is omdat zijn lichaam totaal anders staat dan het hoort te staan.
Ik heb intens veel respect voor je dat je dit gevecht aangaat maar waar stopt het?