Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoesLucky schreef:Sorry ik wilde niet dat jullie zouden schrikken...vind het echt vreselijk erg...
Moet alleen maar aan San en Rene denken.
Ik vond dat desert dit eerbetoon verdient. En ik weet uit ervaring dat het fijn is als mensen met je mee leven.
Nogmaals sorry..x
LoesLucky schreef:Je krijgt wat je geeft lieve Sandra
sandra3235 schreef:LoesLucky schreef:Je krijgt wat je geeft lieve Sandra
jij bent gewoon lief![]()
Hanny is nog even afwachten,ze hebben afscheid genomen ieder op hun eigen manier, en zo puur,daar breekt je hart van,maar het komt goed,Desert was allang bezig om taken te verdelen en zoals ik het zag pakt ieder het ook zo op....
En wederom wat een bevoorrecht persoon ben ik
kasi schreef:Rust zacht Desert, ik heb je nooit gekend, maar door de verhalen van je baasje ben ik zelf ook beter naar mijn paardjes gaan luisteren. Galoppeer maar fijn zonder pijn over de eeuwige groene weides!
Sandra en Rene heel veel sterkte met dit grote verlies!
sandra3235 schreef:LoesLucky schreef:Je krijgt wat je geeft lieve Sandra
jij bent gewoon lief![]()
Hanny is nog even afwachten,ze hebben afscheid genomen ieder op hun eigen manier, en zo puur,daar breekt je hart van,maar het komt goed,Desert was allang bezig om taken te verdelen en zoals ik het zag pakt ieder het ook zo op....
En wederom wat een bevoorrecht persoon ben ik
esje01 schreef:En weet je wat Desert ook is gelukt? Een langlopend topic vol begrip voor elkaar zonder een onvertogen woord!
En dat is hier op Bokt toch wel enorm bijzonder!