Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:26

Heel veel sterkte gewenst Sandra, Renee en de rest van de familie. Mag ze de wetenschap nog dienen? Aangezien ze zo'n speciale dame was.

RIP Desert

lovis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:29

LoesLucky schreef:
Sorry ik wilde niet dat jullie zouden schrikken...vind het echt vreselijk erg...
Moet alleen maar aan San en Rene denken.
Ik vond dat desert dit eerbetoon verdient. En ik weet uit ervaring dat het fijn is als mensen met je mee leven.
Nogmaals sorry..x

Dat verdient ze zeker. Vond het een mooi gebaar loes.
Had ook tranen in mn ogen bij het lezen van het bericht van sandra.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:31

Ik wist het, begreep dat het niet meer eerlijk was uit de laatste berichten.

En wat moet ik nog meer zeggen als dag Desert, je zal enorm gemist worden.
jouw plekje blijft altijd speciaal in de harten van degene die je hebt weten te raken.

:(:) :(:) :(:)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:33

Desert,

dankbaar dat ik jou heb mogen ontmoeten, die wijze blik in jou ogen.
je was alles wat vrouwtje over jou zei, bescheiden, voorzichtig op een afstand vreemde in de gaten houden.
toch straalde jou blik 1 ding uit wijsheid.
nog nooit heb ik een paard mogen ontmoeten wat zoveel weisheid uitstraalde als jou.
bedankt dat we zoveel van jou hebben mogen leren.

De cirkel is nu helaas rond, Rust zacht meisje.
Afbeelding

Sandra en René heel veel sterkte met dit ongelovelijke grote verlies :(:) :(:) :(:)

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 21:35

Ik las het net ook op fb, kippenvel tot en met.

San en renee,Heeeel erg veel sterkte. San je hebt alles voor haar gedaan, ook de eerlijkheid om te kunnen zeggen dat ze haar rust verdient.
Lieve desert rust zacht meisje, de cirkel is rond. Uit het oog maar niet uit het hart. Ik vond het een eer toen ik je heb leren kennen.

ElineThera

Re: Desert:bijzondere auto-imuunziekte en meer,maar wel leerzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 22:44

:(:) rust zacht Desert.

Sterkte San en Rene.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 23:25

Rust zacht Desert, wat heb je een lieve fijne baasjes getroffen meis, die zoveel van je hebben gehouden en voor je hebben gezorgd en van je hebben genoten. Dag lieve Desert geniet van je rust.
Sandra en René ik wens jullie heel erg veel sterkte met dit enorme verlies, jullie hebben zo je best gedaan. XXX

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-14 15:46

Dank jullie wel allemaal,ik heb zoveel overgeweldigende reacties gehad,fijn te weten dat Desert overal een bijzonder plekje had....
Ik heb er zo vrede mee,zo fijn te weten dat ze geen pijn meer heeft,maar wat had ik haar graag nog willen zien vlammen met haar veulen....en wat een gemis....

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 16:24

hoe doet de kudde het nu Sandra, die zullen ook wel van slag zijn, zekker omdat desert tot het eind de leider is geweest. hopelijk hebben hun ook snel weer rust er in. :(:)

het is 100% de juiste keus daar twijdel ik geen moment aan, zeker niet als je neer zet er vrede mee te hebben en het fijn vind te weten dat ze geen pijn meer heeft

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 16:36

Je krijgt wat je geeft lieve Sandra

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-14 21:16

LoesLucky schreef:

jij bent gewoon lief :*

Hanny is nog even afwachten,ze hebben afscheid genomen ieder op hun eigen manier, en zo puur,daar breekt je hart van,maar het komt goed,Desert was allang bezig om taken te verdelen en zoals ik het zag pakt ieder het ook zo op....
En wederom wat een bevoorrecht persoon ben ik _/-\o_

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:20

sandra3235 schreef:
LoesLucky schreef:

Hanny is nog even afwachten,ze hebben afscheid genomen ieder op hun eigen manier, en zo puur,daar breekt je hart van,maar het komt goed,Desert was allang bezig om taken te verdelen en zoals ik het zag pakt ieder het ook zo op....
:*

kasi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 21:27

Rust zacht Desert, ik heb je nooit gekend, maar door de verhalen van je baasje ben ik zelf ook beter naar mijn paardjes gaan luisteren. Galoppeer maar fijn zonder pijn over de eeuwige groene weides!
Sandra en Rene heel veel sterkte met dit grote verlies!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 23:02

dikke :(:) SAn dat desert een bijzondere merrie was weten velen :)

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-14 23:21

Desert zal nooit vergeten worden.......

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-14 11:36

kasi schreef:
Rust zacht Desert, ik heb je nooit gekend, maar door de verhalen van je baasje ben ik zelf ook beter naar mijn paardjes gaan luisteren. Galoppeer maar fijn zonder pijn over de eeuwige groene weides!
Sandra en Rene heel veel sterkte met dit grote verlies!

Kijk en dit zijn de dingen die mij doen glimlachen en blij ben dat ik het hier allemaal open en bloot hebt gedeeld.... :j

Dank jullie!!!!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 16:30

sandra3235 schreef:
LoesLucky schreef:

alle zullen op hun eigen manier rouwen.
maar ik kan niet anders als geloven dat Desert het al geregeld had.
ik geloof meteen dat je hart breekt als je dat ziet, de tranen branden bij mij al bij de gedachten.

Desert zal over de kudde waken vanaf boven

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:31

En weet je wat Desert ook is gelukt? Een langlopend topic vol begrip voor elkaar zonder een onvertogen woord!

En dat is hier op Bokt toch wel enorm bijzonder!

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:24

absoluut Esje, door Desert hebben we mooie vriendschappen opgebouwd, en is er heel veel respect naar elkaar....:)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:37

Kom net thuis van een gezellig weekend Extravaganza en dan lees ik dit. Tranen stromen me over de wangen, heb Desert niet in het echt gekend maar dat gevoel had ik wel door alle warme verhalen hier. Sandra en Rene, heel veel sterkte en een dikke knuffel.

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:50

esje01 schreef:
En weet je wat Desert ook is gelukt? Een langlopend topic vol begrip voor elkaar zonder een onvertogen woord!

Idd. Een hele knappe prestatie.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-14 13:56

esje01 schreef:

Absoluut!!! _/-\o_ _/-\o_
Heel bijzonder een eerlijk en puur topic....ja een Desert topic...

Ik ben er even met Rene tussen uit gegaan,lekker een dag en nacht even weg,rust,lezen uit eten en praten samen.
Zo weer naar huis waar ik geen internet heb....dus hier voorlopig niet kan reageren.
En langzaam mijn plekje weer vinden, er gaat geen minuut voorbij dat ik niet aan Desert denk en alles de revu laat passeren....
Ik ben blij dat ik de knoop door heb gehakt en het kon maar dat neemt het verdriet niet weg.

Weinig mensen zullen begrijpen als ik zeg dat we alle 2 letterlijk huilden bij de beslissing,ik heb er een foto bij en filmpje,die ik voor mijzelf houd,maar wilde het gevoel toch delen.
Ze wist het het en misschien wilde ik het wel zien,maar ze heeft bewust van alles afscheid genomen.
Ik houd van al mijn dieren,Kaylee haar dochter is mijn alles,maar zo'n soulmate als Desert zal ik niet meer krijgen.

Ooit een tijdje verder wil ik hier wel wat foto's plaatsen misschien van t afscheid na haar overlijden van de rest......het hoort er ook bij en eigenlijk ben ik trots op mijn kudde <3 die ook zo geworden zijn met en door zo'n super leidster!!!

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 14:21

Ach lieve Sandra toen ik hoorde dat ik mijn paard moest laten gaan heb ik staan gillen in de gang van de universiteit van Utrecht. Dat ik niet zonder haar kon en dat dit niet waar kon zijn.
Ik ben een week van de wereld geweest. Er zijn dingen gebeurt in die week waar ik weinig of niets meer van weet.
Dus ik weet precies wat je mee maakt.
Ik ben in 2 weken tijd 10 kilo afgevallen.
Maar het vind een plekje in je hart en in je hoofd, en nu 5,5 jaar later komt ze nog bijna dagelijks even langs.

Fijn dat jullie even tijd samen hebben gehad om even alles te bepraten en tot rust te komen.
En nu lekker weer genieten van je kudde, en weten dat elk dier in je kudde gevormd is door Desert en weten dat het goed is. :*

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:31

BAM, ik sta nu op kantoor, huilend. Lieve Sandra, wat ontzettend heftig! Ik wens je alle,maar dan ook alle sterkte toe. Een bijzonder dier en jullie zijn bijzondere mensen. Ook ik heb door jou beter naar mijn paard leren kijken en luisteren. Zoals ik al zei regelmatig een glimlach... een hele dikke virtuele knuffel vanuit mijn hart.
liefs
Desiree

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 14:58

cam dank je en dat is idd waar,ik zie Desert ook in ieder terug,....zij heeft de basis onder andere van de kudde gelegd.....

Lieve Desiree ,het spijt me dat je het op kantoor moest lezen :(:) en bedankt voor je lieve woorden...

Het stomme is dat ik nog steeds hier aan het puzzelen ben :')