Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra1986 schreef:wat is dat?
echt nog nooit van gehoord?
twister42 schreef:hoi maar weer eens, tijd niet geweest omdat ik het erg druk had, helaas begon twister ook weer met schudden, jawel nadat de staleigenaar een aantal wilgen van het terein had verwijdert, ik les al een aantal maanden op de manier van a de bodt maar dat was geen beginnen aan, ik heb tenslotte niet weten dat er hier ook een aantal mensen bij josefien uit groesbeek waren geweest, ik heb de uitslag van de test net binnen er zijn twintig dingen waar twister op reageert en dan is ie ook nog gevoelig voor stof in stro en hooi, tja en hoe nu verder, ik krijg een complete kuur thuis gestuurd maar is het nu de bedoeling dat ik hem van stro afhaal, hij zou ook reageren op engels raaigras jawel het gras soort wat in bijna alle nederlandse weide gebruikt wordt. ik heb nu de uitslag maar ik moet het wel even laten bezinken en dan eens overwegen wat te doen, want twis kan zo hard schudden dat hij helemaal uit balans raakt en op het hek klapt. met dan weer schade aan zijn benen of borst overgens les ik nog steeds op de manier van a de bodt en dat bevalt prima, moet alleen rijden als het s'avonds is