Tancreda4 schreef:Mijn pony klonk ook op de longen te scherp dus waarschijnlijk een combi van problemen en niet alleen de luchtpijp. Ze krijgt naast de ventipulmin die ze al kreeg nu ook een slijmoplosser en pufjes. Hopelijk knapt ze daarvan op.
Ze is idd best moe, maar ligt ook niet (of nauwelijks) de laatste 2 weken. Dat zal wel teveel druk geven op d'r luchtwegen, zo sneu. Ze maakt wel dankbaar gebruikt van de verhogingen om met haar voorhand hoger te staan, dat helpt in de ademhaling, slimme pony.
@ wendy bedankt heb me ingeschreven!
@ queelens logisch dat het spannend is en je hem eigenlik niet wilt achterlaten! Dat is zo'n rot gevoel... hopelijk gaat alles goed!
@ somebitch wooooow, ei kwijt en mega blij hoofd op die 2e foto haha, 'dat was lekker!'
@ dubbelfun wat naar van die wolf waarneming zo dichtbij......
Hopelijk helpt de medicatie snel, kan me best voorstellen hoe ze zich voelt als ze benauwd is, dat is al vermoeiend en dan slaap je ook nog slecht
@somebitch beetje hollands welvaren mag toch? Altijd leuk als ze zoomies hebben
@dubbelfun wat eng, zo dichtbij, ik heb het al helemaal niet op wolven, vind dat die echt in ongerepte natuur thuishoren, en niet hier in Nederland waar je geen 200 meter kan lopen zonder huis te zien.
Ik zie hier wel eens reeën op de weilanden, en had er 1x een vlak voor me op de weg, maar vanavond schrok ik wel even. Zag toen ik terugfietste een raar beest oversteken, duurde heel lang voor ik me besefte dat het een bever was
@queelens fijn dat hij weer eet, duimen dat alles goed gaat en dat hij erna ook blijft eten
Wat betreft overdracht, ik voel je helemaal, ik ben ook zo'n overbezorgde paardenmoeder
Die webinar ga ik eens opzoeken, kennis is macht toch?
Hier is de meeste sneeuw nu wel gesmolten, alleen de bij elkaar geschoven hopen van op de weg enzo liggen nog vies te zijn. Paddock ondanks nat weer goed begaanbaar.
Pluis ging zondagavond wel nog even schaatsen, ze vond het wel mooi om erop te lopen. Met hoe lomp ze soms is dat ze over een kiezeltje struikelt ging dit nog verbazingwekkend goed
Onderste liner had ik zondagavond er onder vandaan gehaald, stalgenoot maandagochtend de ander, dus nu staat ze weer onder een 'bescheiden' 450 gram.
Wilde eigenlijk longeren vandaag maar het regende af en aan, en had geen zin in een zeiknat paard, morgen maar weer een poging.
Hopelijk kun je ze nog blij maken met wat lekkers.
Toen hij met zijn tanden zat en niet echt goed hooi meer kon eten heb ik hem denk ik wat teveel pap gegeven, ik was bang dat hij zou afvallen