Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KellyDV schreef:Voor de tijd is ze niet de stal uit geweest, dus de hele nacht op stal gestaan.
Ze stond rustig. De deken is er 5 minuten van te voren af gehaald.
Tochtvrij, maar het was wel erg koud! En uit de zon. 4 dagen terug gereden.
.
KellyDV schreef:Oke dus eigenlijks, kan ik hier helemaal niets mee?
R12312 schreef:Joolien schreef:Thermografie is interssant om mogelijk een plek te vinden om verder te onderzoeken maar niet voor een diagnose.
Zelfs dat klopt niet! Je doet namelijk de huid scannen en niet het diepere oppervlak. Als ze even in de zon hebben gestaan dan ben je al verkeerd bezig.
Jet schreef:Femo, ik heb zelf nog nooit thermografie laten doen bij mijn paard en ben er ook nog nooit bij geweest. Maar ik heb wel veel op internet erover opgezocht, dus mijn kennis is daar vandaan. Toch is de Bosdreef niet één van de mindere klinieken hoor en die gebruiken het wel als ze het zinnig achten.
Kelly, lees maar mooi mee hoor, het is ook allemaal best interessant. http://www.paardendokters.nl/Kliniek/thermografie/ is nog heel interessant vind ik. Dat doet mij gelijk eraan denken: Kelly, is jouw paard ook onder het zadel geschoren of niet?